Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Chocken har lagt sig något nu men jag funderar fortfarande över vad de (allos) jag pratade med igår tänkte. Fick veta grejer jag helst hade sluppit och jag känner de inte ens...

Om DALL•E verkligen är en bra idé. Photoshop är en sak men om en AI kan göra otroligt realistiska foton tänk vad mycket skit det kan åstadkomma. Finns säkert liknande funktioner där ute men ändå. Ser bara en massa extra krigspropaganda framför mig.

Chocken har lagt sig något nu men jag funderar fortfarande över vad de (allos) jag pratade med igår tänkte. Fick veta grejer jag helst hade sluppit och jag känner de inte ens...
Allos? 🙄 Men alltså, varför ska folk besudla andras öron med allehanda skit som verkligen borde ha sagts i lönndom! Jag håller med, man vill sannerligen inte veta allt! Finns saker man hört som etsat sig fast i huvet som en stor neonskylt man inte kan släcka...
:yuck::arghh::eek:

Allos? 🙄 Men alltså, varför ska folk besudla andras öron med allehanda skit som verkligen borde ha sagts i lönndom! Jag håller med, man vill sannerligen inte veta allt! Finns saker man hört som etsat sig fast i huvet som en stor neonskylt man inte kan släcka...
:yuck::arghh::eek:
Ja, jag bara antog att de var det efter vissa diskussioner avhandlats före jag kunde fly.
Det kommer iaf högst troligen inte etsa sig fast här, räknas som alldeles för ointressant för det. Men det var saker jag ej ville veta, milt sagt.

Ja, jag bara antog att de var det efter vissa diskussioner avhandlats före jag kunde fly.
Det kommer iaf högst troligen inte etsa sig fast här, räknas som alldeles för ointressant för det. Men det var saker jag ej ville veta, milt sagt.
... det är illa nog. Vad är det för fel på folk?

Just nu funderar jag på hur jag ska förvara min schampookaka (och balsamkaka) när jag ska iväg till badhuset. Man vill ju att de ska torka så fort som möjligt. Ingen möjlighet finns att torka dem innan jag packar ner dem efter duschen och jag kommer inte komma hem på några timmar. Kan ta så lång tid som 8 timmar innan jag är hemma och kan packa upp dem.

Är det någon som använder schampookaka som har en smart lösning? Hemma förvarar jag dem i en tunn nätpåse som hänger på en krok. Så då torkar de fort!
Kan du lägga dem i en burk med hål i locket samt lite hushållspapper runt?

På vad man har på sig till en sådan här hatt. På en middag i nutid. Utan att se ut som att man klätt ut sig för maskerad :laugh:

4E1CFBBD-A8CB-43DA-A6DF-AA19662C0D2C.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 028
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 694
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar