Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allos? Men alltså, varför ska folk besudla andras öron med allehanda skit som verkligen borde ha sagts i lönndom! Jag håller med, man vill sannerligen inte veta allt! Finns saker man hört som etsat sig fast i huvet som en stor neonskylt man inte kan släcka...Chocken har lagt sig något nu men jag funderar fortfarande över vad de (allos) jag pratade med igår tänkte. Fick veta grejer jag helst hade sluppit och jag känner de inte ens...
Ja, jag bara antog att de var det efter vissa diskussioner avhandlats före jag kunde fly.Allos? Men alltså, varför ska folk besudla andras öron med allehanda skit som verkligen borde ha sagts i lönndom! Jag håller med, man vill sannerligen inte veta allt! Finns saker man hört som etsat sig fast i huvet som en stor neonskylt man inte kan släcka...
... det är illa nog. Vad är det för fel på folk?Ja, jag bara antog att de var det efter vissa diskussioner avhandlats före jag kunde fly.
Det kommer iaf högst troligen inte etsa sig fast här, räknas som alldeles för ointressant för det. Men det var saker jag ej ville veta, milt sagt.
Näe! Va besvärligt! Men du ska få höra vad mina kläder gjorde, de elaka fulingarna! De krympte allihop! Samtidigt! Inte en trasa som passar! Fräckt, eller hur!?Att så många av mina kläder bestämt sig för att gå sönder samtidigt
Krympmal i garderobenNäe! Va besvärligt! Men du ska få höra vad mina kläder gjorde, de elaka fulingarna! De krympte allihop! Samtidigt! Inte en trasa som passar! Fräckt, eller hur!?
Näeee! Va vedervidrigt!Krympmal i garderoben
Kan du lägga dem i en burk med hål i locket samt lite hushållspapper runt?Just nu funderar jag på hur jag ska förvara min schampookaka (och balsamkaka) när jag ska iväg till badhuset. Man vill ju att de ska torka så fort som möjligt. Ingen möjlighet finns att torka dem innan jag packar ner dem efter duschen och jag kommer inte komma hem på några timmar. Kan ta så lång tid som 8 timmar innan jag är hemma och kan packa upp dem.
Är det någon som använder schampookaka som har en smart lösning? Hemma förvarar jag dem i en tunn nätpåse som hänger på en krok. Så då torkar de fort!
Kan du lägga dem i en burk med hål i locket samt lite hushållspapper runt?
Bakplåtspapper?Ja, det var en bra idé! Men jag tänker inlindad i tyg istället för papper. Jag tänker att pappret kanske klibbar fast.
Bakplåtspapper?
En liten frottéhandduk alltså en liten liten typ 10*15 cm kanskeJa, men jag tror att det är bra om det är nåt som suger upp fukt också. Jag får prova mig fram. Men det är bra förslag! Jag ska prova lite olika. Tack!
En liten frottéhandduk alltså en liten liten typ 10*15 cm kanske
Du får starta en tråd à la lantbruksmaskiner-tråden.Om det är vissa fastighetsbetäckning som nya fastigheter blir till.
(Jag har fått in flera ärenden märkta med just fastighetsbetäckning och lite random siffror, måste ju vara nåt fuffens på gång)