Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Över alla de där små påsarna från Normal med loggan som jag ser överallt. Kostar de och isåfall hur mycket? Varit in någon snabbis men har haft egen väska så inte reflekterat över saken:D ser nästan fler av dessa än vanliga handväskor :confused:

Hur man gör för att bli lagom mycket påverkad av andras förväntningar. Men orkar nog inte fundera på det så länge.

Jag funderar över om någon här tagit bussen till Falsterbo Horse Show? Malmö Hyllie-Falsterbo. Var det smidigt? Var det många som åkte? Blev bussen full? Vilken dag osv. Man vill ju inte bli stående där länge för att bussen blev full.

Jag är 36 år gammal.
Inom loppet av 4 månader så har 3 personer i min gamla umgängeskrets dött. Alla yngre än mig. Den senaste var jag fortfarande vän med, så det tog lite hårdare. Sitter här och är nog rätt så chockad egentligen. Stirrar in i skärmen trots att jag borde laga mat.

Jag funderar på om det är helt normalt att folk börjar dö av så här pass tidigt? Jag känner dessutom två som har avancerad cancer, så där är det ju bara en tidsfråga, även om det givetvis kan ta långt tid innan de faktiskt dör så vet vi att det kommer ske ganska mycket i förtid.

Visst att man upplever dödsfall ibland, men det känns så himla påtagligt nu. Det är så många som dött, och som är på väg däråt.

Ska väl försöka att ta tag i att göra mat. Eller så äter jag bara chipsen. Vi får se.
Nu har min farfar dött också. Och ytterligare en närstående har fått en cancerdiagnos.

Nämen död är väl kul?

När antagningsbesked till universitet/högskola inför höstterminen kommer att meddelas :confused: ? Idag? Det står så på antagning.se men ännu är anmälan "låst" pga "urval pågår"....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
39 40 41
Svar
812
· Visningar
28 781
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
88 89 90
Svar
1 784
· Visningar
87 454
Senast: Enya
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 263
Senast: pepp
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 713
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar