Ja jo men att bränna sig själv känns mer konstigt än att prova äta nåt nyttDet är väl lite i stil med vem som var först med att äta en kräfta ?? "Åh, titta! Den där insektsliknande varelsen ser bara SÅ mumsig ut! Den måste vi koka och smaka!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jo men att bränna sig själv känns mer konstigt än att prova äta nåt nyttDet är väl lite i stil med vem som var först med att äta en kräfta ?? "Åh, titta! Den där insektsliknande varelsen ser bara SÅ mumsig ut! Den måste vi koka och smaka!"
Justja, jag skulle ta om den då den blivit avhuggen i någon uppdatering genom årenJust nu funderar jag på vad det är för nånting på profilbilden som @_Elly_ har..
Vad jag kommer ihåg behöver man i alla fall tålamod att ha den där ett tagHur man använder inpackning i håret...
Före eller efter hårtvätt... är inte jag som skall ha. Jag har aldrig engagerat mig i långt hår... jag borstar inte ens håret så...Vad jag kommer ihåg behöver man i alla fall tålamod att ha den där ett tag
Jag tror det var efterFöre eller efter hårtvätt... är inte jag som skall ha. Jag har aldrig engagerat mig i långt hår... jag borstar inte ens håret så...
Jag har i efter jag tvättat håret. Tar ej inpackning i hårbotten och när den är ursköljd tar jag balsam i topparna.Före eller efter hårtvätt... är inte jag som skall ha. Jag har aldrig engagerat mig i långt hår... jag borstar inte ens håret så...
Hur man använder inpackning i håret...
Nu har min farfar dött också. Och ytterligare en närstående har fått en cancerdiagnos.Jag är 36 år gammal.
Inom loppet av 4 månader så har 3 personer i min gamla umgängeskrets dött. Alla yngre än mig. Den senaste var jag fortfarande vän med, så det tog lite hårdare. Sitter här och är nog rätt så chockad egentligen. Stirrar in i skärmen trots att jag borde laga mat.
Jag funderar på om det är helt normalt att folk börjar dö av så här pass tidigt? Jag känner dessutom två som har avancerad cancer, så där är det ju bara en tidsfråga, även om det givetvis kan ta långt tid innan de faktiskt dör så vet vi att det kommer ske ganska mycket i förtid.
Visst att man upplever dödsfall ibland, men det känns så himla påtagligt nu. Det är så många som dött, och som är på väg däråt.
Ska väl försöka att ta tag i att göra mat. Eller så äter jag bara chipsen. Vi får se.
Nu har min farfar dött också. Och ytterligare en närstående har fått en cancerdiagnos.
Nämen död är väl kul?
När antagningsbesked till universitet/högskola inför höstterminen kommer att meddelas ? Idag? Det står så på antagning.se men ännu är anmälan "låst" pga "urval pågår"....
Jag är ju som vanligt jättenyfiken, men knappast hoppfull... OM jag kommer in så lär det säkerligen bli vid senare tillfälle.De sa på TV4 nu på morgonen att beskedet ska komma idag.