Jag trodde det var din dator som var yr i mössan och vägrade lägga ut det du skrev på rätt dag! Dig är det nog inget fel på!F’låt
Skulle ju skriva dagen innan jul lägger den av
Ja det är nog nåt stort fel på mig just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde det var din dator som var yr i mössan och vägrade lägga ut det du skrev på rätt dag! Dig är det nog inget fel på!F’låt
Skulle ju skriva dagen innan jul lägger den av
Ja det är nog nåt stort fel på mig just nu
Jag hade ingen aning om det.Om det är allmän kunskap att trimma ljusvekar innan man tänder ljusen ? Jag råkade läsa på baksidan av förpackningen till mina kronljus att man ska klippa vekarna så de blir ca 1 cm långa innan man tänder. Mycket enklare att få "fjutt" på ljusen har jag märkt, samt att jag nästan tycker att de brinner längre nu. Ska man alltid göra så, även om det inte står?
En kollega hörde av sig till facket! Det är inte förenligt med sjuklönelagen att göra så (oavsett kollektivavtal eller inte).Om man som AG vet av vana att det kommer in många sjukskrivningar bland dem som inte får ledigt så kan jag visserligen förstå tröttheten runt det, men jag tycker ändå att det inte är något man kan kasta fram några dagar innan jul utan diskussion om det verkliga problemet först. Det lämpar sig bättre att ta upp långt tidigare än när man är i det akuta läget.
Har du kollat med facket? Typiskt en sådan fråga de kan svara på.
Nostalgia for an age yet to come? Lånat idén av Buzzcocks.Jag har hemlängtan... Men vet inte riktigt vad jag längtar till
Så det funderar jag över.
Jag hade inte blivit det minsta ledsen.... Antar att du skickar presentkortet digitalt? Annars skulle du ju kunna göra det lite mer personligt genom att t.ex skicka med något uppskattat godis eller liknande....Om man kan skicka ett superpresentkort till en vän som fyller jämnt eller om det är för opersonligt?
Jag älskar personligen att få presentkort. Då kan jag köpa precis vad jag vill ha och behöver.Om man kan skicka ett superpresentkort till en vän som fyller jämnt eller om det är för opersonligt?
Ja det är just det, h*n bor en bit bort så det får bli digitalt.Jag hade inte blivit det minsta ledsen.... Antar att du skickar presentkortet digitalt? Annars skulle du ju kunna göra det lite mer personligt genom att t.ex skicka med något uppskattat godis eller liknande....
Tycker det låter som en jättebra present, jag fick flera presentkort nu till jul och blev väldigt glad!Ja det är just det, h*n bor en bit bort så det får bli digitalt.
Santa Maria har, brukar finnas i hyllorna med utländsk mat eller vid kokosmjölk o liknande.Såg ett recept jag vill testa på tv, men det skulle vara krossade popadums (stavning?) i. Finns det att köpa i svenska matvarubutiker? Om inte, vad katten ska man ersätta det med?
(De skulle alltså vara i rätten, inte till, därav att det är klurigare än att bara byta ut till naan eller liknande)
Åh, va bra! Då kanske jag ska våga testa receptetSanta Maria har, brukar finnas i hyllorna med utländsk mat eller vid kokosmjölk o liknande.
Vad är det för recept? Blev nyfiken.Såg ett recept jag vill testa på tv, men det skulle vara krossade popadums (stavning?) i. Finns det att köpa i svenska matvarubutiker? Om inte, vad katten ska man ersätta det med?
(De skulle alltså vara i rätten, inte till, därav att det är klurigare än att bara byta ut till naan eller liknande)
https://www.jamieoliver.com/recipes/rice-recipes/spiced-cauliflower-rice-pie/Vad är det för recept? Blev nyfiken.
Lät ju jättegott, bortsett från koriander, men den borde man kunna byta ut. Tack!