Just nu del VI

Just nu har jag precis rengjort ugnen (vilket jag borde gjort för två dagar sen då det var kladdkaka i heeeela ugnen) och funderar på att hoppa in i en dusch.

Just nu är jag och barnen hos föräldrarna, som alltid tycker att de ska tala om för mig hur jag ska uppfostra mina barn. Ska gå hem snart.
Njuter av inte behöva gå upp fem i morgon. Hoppas få jobba nästa v dock

Just nu har jag precis plockat ur pizzan från ugnen (hemmagjord som sambon fixat, han är super på de :love:) och ska strax äta. Vi inväntar även kvällens sällskap för lite film och svullo kväll med allt vad det innebär!

Just nu är jag glad över att jag bestämde mig för att köpa hem mer te. Har haft typ två sorters lös-te jag växlat mellan i två-tre månader, så nu sitter jag och njuter av en kopp "Ringmursblandning" från Kränku :up:

Just nu väntar jag på att få sova, hostat halva natten och vaken andra halvan. Hoppas jag sover bra inatt för imorn blir det tåg till Solna och se på Monster Jam :D:D Sonen får det i 10 års present :)

Just nu saknar jag en viss person så att det gör ont och jag hoppar också att jag inte blir sjuk efter gårdagens nedkylning.

Just nu tittar jag på Doobidoo och försöker sitta så stilla som möjligt. Det gör nämligen ont bara att existera och rörelse är riktigt jobbigt :p

Just nu har jag precis slängt in äppelpajen i ugnen, och tagit fram maten som ska stekas. Syrran och kidsen är nog strax på ingång :) funderar även lite på vad jag ska ha på mig då vi är bortbjudna på 55års kalas ikväll.

Just nu är jag lite less på att mina vänner inte förstår att jag faktiskt inte tänker åka 7 mil enkelväg och betala pengar jag inte har för att umgås med människor som ändå helst inte vill ha mig där, tyvärr!

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 198
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31