Just nu del VI

Just nu är jag så jävla irriterad på att jag ser ut som en maskulin butch pga. min nya frisyr. JAG KAN INTE VARA KORTHÅRIG.

@Riley: meh, gör du ju inte alls. Du är snygg i både långt och kort hår :up:

Just nu räknade jag ut att om jag köper allting jag vill ha/använder från The Body Shop på en och samma gång
så kommer totalkostnaden blir lite drygt 4500:- :eek::eek::eek::down::banghead:

Nämnde jag att jag lever enbart på studiebidrag? :angel:

@Riley: meh, gör du ju inte alls. Du är snygg i både långt och kort hår :up:
Alltså, det ser bra ut på pressbilden (annars hade jag aldrig använt den haha) men det är ju bara för att jag har huvudet på sned så att håret ser längre ut iaf på ena sidan. Det får alltså bli min lösning: Gå runt som om jag hade en konstant stroke på gång tills jag fått prova en peruk. :idea:

Just nu är jag på väg till stallet och fryser ihjäl. Det är 0-gradigt och jag har ett linne, en ulltröja och en fodrad kappa. Det här kommer bli en kul vinter.

Just nu har jag precis landat i soffan efter varit iväg 7.00-17.30 och sen därefter en liten joggingtur tsm med ena vovven så nu anser jag att jag förtjänar en helkväll framför mysiga serier :D

Just nu känner jag mig så himla stressad, ledsen, uppgiven och hopplös inför mitt examensarbete och har spenderat några minuter gråtandes med min nalle i famnen precis som en femåring. Moget Mineur, moget!

Nu ska jag sova och hoppas att motivationen och hoppet återfinner sig över natten.

Just nu borde jag gå och lägga mig då jag är helt slut efter dagens 8h seminarium! Intressant, men lite jobbigt då allt var på engelska (svenska och italienska föreläsare/deltagare) så man var hela tiden tvungen på att koncentrera sig på att lyssna för att hänga med :d

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 198
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar