Just nu del VI

Just nu är jag allmänt tjurig och irriterad på människor som kritiserar och kastar skit (inte på mig) utan grund. Förvisso nöjd med att jag vet att jag argumenterat ner dem, men bara förekomsten av denna pajkastning gör mig grinig.

Nu ska jag Skype:a med killen. Det här är första gången han ser mig på dåligt humör. Ska bli intressant. :angel:

Just nu är jag väldigt irriterad på min hemska torra hy som jag måste ta hand om som en bebis för att jag inte ska fnasa sönder och gå runt med ett konstant knallrött svidande fejs. Det är ett jävla meck för att få smink att se bra ut, och utan smink ser jag mest inflammerad ut, eller som att jag har varit med om en väldigt misslyckad kemisk behandling. Föresten kan hela min hy gå och gräva ner sig någonstans eftersom min kropp har varit mer eller mindre täckt av eksem eller vilande eksem hela mitt liv. Whyyy god whyyyyyyyy.

Just nu sitter jag på jobbet och känner för varje minut hur jag får mer och mer ont. Att brottas ordentligt på en övning och sen gymma direkt efteråt sätter spår. Fina rivmärken och blåmärken har jag också :p

Just nu har jag en enorm längtan tillbaka till Gävle (min hemstad) av någon konstig anledning. Kollade på ett youtubeklipp därifrån nyss, filmat under snökaoset 98. Hade varit lite kul och bott kvar då och upplevt det. Vi flyttade ner hit dagen innan det började snöa på allvar.
Lite smådeppigt nästan och titta på det.

Just nu försöker jag fundera ut en hållbar lösning så jag inte gråter redan när jag lämnar dottern på dagis imorgon bitti. Det blir en tuff torsdag. Tur att jag har en del fina kollegor. (Även om den jag tycker bäst om gång på gång försökt få mig att sjukanmäla mig imorgon ;) )

Just nu vill jag såååå gärna vinna på lotto för att kunna köpa den underbara gården som finns ute på annons, och den såååå fina hästen (hästarna) som man hittar på hastnet varje dag. :love: :angel:

Just nu är jag sugen på choklad och kaffe. Givetvis finns inget av detta hemma :banghead:

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 198
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka