Just nu del VI

Just nu sitter jag och filar lite på en presentation jag ska ha tillsammans med min grupp i övermorgon. Blev otroligt nervös när jag såg att vi ska ha fyra examinerande lärare närvarande, varav en inte ens varit delaktig i processen av arbetet, utan bara kommer att se presentationen och sen inte läsa den färdiga produkten :cry:

Just nu har jag rätt nyligt kommit hem från stallet och önskar att jag var en sådan som kunde duscha på 5 minuter. Jag vet ju att när jag väl kliver in i duschen så är jag borta i nästan en timme :crazy:

Just nu sitter jag och ögnar igenom svar till tidigare tentor. Smart att göra det en halvtimme innan tentan? Ohja. Verkligen.

Förstår inte riktigt hur de har tänkt (kursen är rörig som 17), men jag hoppas på mirakel och godkänt resultat. Sedan har jag ledigt i fyra dagar :love::banana:

Just nu tar jag en paus från att öva på min muntliga redovisning. Blir trött på att spela in på mobilen, lyssna på mig själv och sen redigera texten så den låter bra och flyter på i en röd tråd.

Just nu försöker jag öva på mina multitasking skills genom att skriva ett arbete och kolla på Orange Is The New Black samtidigt. Det går förvånansvärt bra!! :D På något vis lyckas jag hänga med i avsnittet och skriva sammanhängande, relativt meningsfulla meningar!!!

Just nu funderar jag på om jag ska göra lat-mat (aka köttbullar och spagetti/makaroner) eller om jag ska göra "riktig" mat så att jag även har bra mat med mig i morgon i matlådan...

Just nu väntar jag nervöst på svar från min kompis(ish). :nailbiting: blir helt förlamad ju, kan inte göra annat än att stirra på mobilskärmen! Börjar ångra att jag gjorde detta, usch... :wtf:

Note to self: det finns nog bättre sätt att erkänna sina känslor för någon än via långa och totalt spontana sms. :angel:

Update: Han svarade. Han blev tydligen glatt överraskad av smset och det känns ju lite.... oväntat? Jag som var totalt inställd på att allt skulle gå åt skogen och att jag skulle behöva packa mina väskor och flytta till Sibirien.

Ny note to self: Våga mer här i livet! Det här var ju inte så farligt! Woohoo!

Update: Han svarade. Han blev tydligen glatt överraskad av smset och det känns ju lite.... oväntat? Jag som var totalt inställd på att allt skulle gå åt skogen och att jag skulle behöva packa mina väskor och flytta till Sibirien.

Ny note to self: Våga mer här i livet! Det här var ju inte så farligt! Woohoo!

Woop woop, vad härligt :)

Just nu funderar jag på att strunta i att tvätta håret ikväll. Det är tråkigt och jobbigt och jag har vääääldigt mycket träningsvärk i armarna. Torrschampo får nog vara grejen för imorgon :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 199
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka