Just nu del VI

Just nu kollar jag på The Real Housewives of Orange County, och funderar på hur man kan växa ur ett hus med boyta på 550 kvm :confused:

Just nu väntar jag på att min man ska komma hem från jobbet så jag kan sticka till stallet för andra gången idag och bada min häst. Vi ska på utställning imorgon och jag orkar egentligen inte. Det är kallt ute :arghh:

Just nu är jag på fest och eftersom jag inte orkade klä ut mig till slampig Kinapuffsgubbe har jag bara klätt mig slampigt. :angel: Det verkade som en sjukt bra idé ända tills jag insåg att jag sett fel i busstabellen. Det går ingen buss hem inatt så jag får promenera 2 km i minusgrader iklädd pälsväst, miniklänning, stayups och stiletter. Fuck.

Just nu är jag så jävla glad över att jag valde att hoppa på utbildningen jag valt då jag hamnat i en klass med så underbara människor! Är så jäkla lyckligt lottad så ni anar inte :banana::bump::bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 198
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka