Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu är jag fullll pch nöjd bortsett från att jag undrar varför HanDenDär inte gillar min bild på FB, mvh kränkt, och tycker i övrigt att folk här kan skjuta raketerna någon gång så de kan komma och fortsätta dricka med mig istället. Viiiiin.

Eh, vad jag hade tänkt säga var GOTT NYTT ÅR BUKE!
(Har ingen på plats att kyssa så det är inte tragiskt för mig att vara på mobilen på tolvslaget)

Just nu får jag önska detsamma till er alla :) (Och nu ska jag gå och lägga mig och sova i lite mindre än fem timmar. Pigg och glad klockan 7.00 är planen för då ska jag stämpla in i fängelset :p )

Kl

Just nu kollar jag på en film på tv som slutar om en halvtimma. Ska se klart den och gå och lägga mig sen.

kl

Just nu är jag hemma, betydligt tidigare och betydligt mer tillnyktrad än jag planerat. Men det kallas visst att vara ansvarstagande och vuxen. Cola Zero, bröd och Day Z till soluppgången it is.

*Kl*

Just nu sitter jag på mitt arbete och försöker uppdatera mig om vad som har hänt i den här världen och i världen utanför. Enligt Expressen har det skett en rymning från en annan anstalt i stan.

kl

Just nu är jag oglad för att jag var onykter igår. Jag mår fruktansvärt skit och hade mått mycket bättre om jag inte med alkoholens hjälp tagit en rad idiotiska beslut :banghead:

kl

Gooood morgon. Just nu dricker jag julmust och tittar på Deadliest Catch i väntan på skidorna. Funderar på om man ska äta pizza idag.

Och mår allmänt bättre än jag förtjänar :D

KL

Tittar på "Som hund och katt", dvs pratande djur som ska rädda världen och väntar på att tanter och farbröder ska äta upp sin lunch!

Kl

Just nu kollar jag på film och när den är slut så ska jag till stallet. Har insläpp + fodring ikväll.

Just nu är jag tämligen trött efter tolv timmar i statens tjänst. Dessutom har det varit full fart i stort sett hela dagen. Iofs bra för då går tiden mycket snabbare! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
4 709
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 220
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka