Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

knapp

Just nu blir jag utstirrad av en mycket förnärmad katt sedan jag snodde hans (min) säng och tvingade honom flytta över till soffan. Att dela säng går absolut inte.

Just nu dricker jag finkaffe och har tagit tag i jobbet efter alla ledigheter. Nästan helt tomt på kontoret idag, nästan så jag undrar "varför är jag här och inte är ledig som alla andra" :p.

*Kl*

Just nu sitter jag på mitt kontor och funderar på om jag ska ta och hämta lite frukost. En stor fråga i livet :p

Kl

Just nu har jag precis pratat i telefon med min man en bra stund. Ska fixa lite lunch nu, slå in ett paket, åka och posta det, köpa en kaffe när jag ändå är i stan och sen blir det stallet.

kl

Just nu undrar jag vad som what's up med alla dessa nya användare som startar trådar där de rekommenderar/länkar musik.

*Kl*

Just nu väntar jag på att vakthavande befäl ska ringa mig så jag kan lämna av eftermiddagens rapport :)

Just nu tittar jag på Grand Designs. Helt mosig efter att ha sovit till kl13 och tröttare än när jag gick och la mig O_o SUCK. Missade tvättiden gjorde jag också :meh:

*Kl*

Just nu är jag otroligt trött och börjar dessutom ångra att jag bokat in mig på ett gympass direkt efter jobbet :crazy:

Blev just trött (alltså, TRÖTT och öm i hela ansiktet) av att tugga i mig en såndär halvbaguette. Wtf is going on.

*Kl*

Just nu äter jag godis. Jag har ätit mer godis denna och föregående vecka än någonsin förr :p (Och då ska tilläggas att jag inte ätit godis hemma mer än några knäck och några chili-ischoklad!)

kl

Just nu lyssnar jag på Mando Diao och är precis hemkommen efter att ha 1. shoppat ihjäl mig och 2. gått på spa. Min hjärna är inte övertygad om huruvida jag är glad eller hatar mig själv.

Kl

Just nu väntar jag på att Grey's anatomy ska börja. Har precis kommit hem från stan. Två minuter med sonen på apoteket känns som en evighet. Men en snäll dam tog hand om honom medans jag hämtade ut hans medicin :love: (Han är funktionshindrad).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
226
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
4 775
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 421
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka