Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Du får göra din kväll extra lyxig med riktig gourmetmat :)

Jag ska städa..här är andra världskriget..men i stället sitter jag på bukefalos ;)

Sitter och har ätit nyttig frukost för första gången sen.... umm..
Maj? Juni?

Såhär mycket kan jag ju inte väga längre.

Och väntar på Längdskidorna.

Jag bjöd Jonathan på god mat redan igår så det lär bli rester från det, potatisgratäng samt fläskytterfilé med en sås på balsamico och vitlök :d
Jonathan den elakingen ska på trerätters med en väldig massa kompisar. Han var "snäll" och berättade om menyn innan han körde härifrån för ett par timmar sen. Omtänksamt, verkligen.

*Kl*
Just nu väntar jag, precis som Lightzone, på längdskidorna. (Och hockeyn icke att förglömma!)

Kl

Just nu sitter jag och dricker kaffe och är lite småsur över lite allt möjligt. Folk är så korkade ibland. Blir så trött bara.
Ska strax sticka till stallet.

kl

Just nu vill jag ha en AK47 med obegränsad ammunition och bara gå loss i stan pga. förmodad bihåleinflammation, och VC och apotekfanskap är stängda i två dagar, finns ingen koksaltlösning i affären, och jag får inte komma till akuten pga. inte akut. ORKAR INTE ha såhär jävla ont i näsan och käken och nacken och huvudet mer och huuuur ska jag kunna bli redlöst full med detta?!

Ceeepeeeeeennnn.

Gör egen koksaltlösning. Blanda ett kryddmått salt i en dl kokande vatten och låt svalna - använd. (Använd bara nygjord)

just nu tar jag ett glas vitt och förbereder mig för hundfest här ikväll. Våra två och en kompis vovva, 15 pers och inga smällare eller raketer. Hus på landet är fan bäst!

Det var ju vänligt av honom haha ;)

Just nu sitter jag och väntar på att håret skall torka och förhoppningsvis vara lockigt när jag tar ut gummigrejerna..eller vad det nu är :p
Sedan skall nyårsmiddagen påbörjas så smått!

kl

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Var snäll och mockade och fixade hästens mat åt tjejen som har insläpp + fodring ikväll så slipper hon spendera hela kvällen i stallet :)
Ska hoppa in i duschen nu och sen börja förbereda för middagen ikväll.

Det blir säkert väldigt uppskattat :)

kl

Jag sitter och läser bloggar och blir fruktansvärt less på alla årsresumeer.... Men skit i det för nu ska jag baka glace au four! :d:d

KL.

Sitter och väntar på att de där nedrans rödbetorna till salladen ska koka färdigt så jag och sambon kan bege oss till kvällens middag/festligheter :mad:.

kl

Just nu fixar jag hår och smink till tonerna av Depeche Mode (och konstaterar att jag, när jag följer sminkguider, bara ser ut som en dålig hora/The Joker), försöker ignorera den helvetiska huvud/ansikts/allt-värken och hinkar vin. Otaggad men ska ta mig fan bli taggad!

KL

Just nu tittar jag på min man som håller på att förbereda nyårsmiddagen. Bra, jag är hungrig :p!

*Kl*

Just nu funderar jag på om jag ska äta någon mer mat idag eller om det räcker med chips och tzatziki till kvällsmat :p (Åt ju ordentlig lunch och det var rätt sent, vid 15-tiden.)

Kl

Just nu kollar jag på en film som går på tv och väntar in tolvslaget. Sen ska barnen äntligen i säng!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
4 709
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 220
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka