Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Jag var tvungen att googla spektaklet och jag är i svår chock. Jag föredrar att få influenser från olika håll, oavsett vad influenserna har för könsorgan. Inte sjutton tänker jag avfölja kollegor och vänner, vare sig på Facebook eller på Instagram.

Alltså, jag kan inte annat än tycka synd om de feminister som inte häckar i de radikala grupperingarna, för det här är väl ungefär det mest kontraproduktiva någon kan göra i feminismens namn. Och behöver de här s.k. feministerna verkligen ignorera män i ett år för att kunna få kvinnliga influenser så säger det nog mer om deras personliga undermedvetna könssyner än om något annat.

Han borde kallat det typ kvinnofullt och gjort det omvänt. Alltså inte stängt männen ute utan istället aktivt letat efter kvinnor att följa på FB och Instagram, letat upp böcker med kvinnliga författare osv osv.

Han borde kallat det typ kvinnofullt och gjort det omvänt. Alltså inte stängt männen ute utan istället aktivt letat efter kvinnor att följa på FB och Instagram, letat upp böcker med kvinnliga författare osv osv.

Det är ju det som de flesta borde göra. Men detta #Mansfritt är ju snarare något av ett "socialt experiment", inte något som hela Sveriges befolkning bör göra.

Med hans logik ska även han själv och hans uppdateringar undvikas. För att inte tala om det ologiska i att det tycks krävas att en man gör det här för att det ska uppmärksammas. Mitt googlande visade att det var en aspekt som en del ansåg gjorde det ologiskt och tokigt tänkt.

Just nu sitter jag i totalt köttkoma. Köpte färdiggrillade ribs och i tron att det skulle vara mycket vikt av ben köpte jag 500g. Det var två pyttiga små porösa ben. herregud ett halv kilo kött.

Hälften kvar då och åt ingenting till men jag döööööör av mättnad.
Resten får åka in i kylen tills imorn (hur nu DET ska gå!).

Kl

Just nu har jag precis ätit en god middag från matkassen. Blev Rigatoni med kryddig köttfärs och salsa med koriander och avokado.
Ska sätta mig och glo på tv nu.

knapp

Just nu sitter jag uttråkad och hungrig och lyssnar på en snusande, sovande katt - världens mest sövande ljud!

Kl

Just nu kollar jag på en film som går på tv. Tror det började en till efter denna så ska se den med.

Just nu tittar jag på Sons of Anarchy och hatar dem för att varje jävla avsnitt får mig att engagera mig så förbannat. Kan inte hålla på med så mycket känslor!

Kl

Just nu kollar jag på film, precis som jag gjort resten av dagen med. Ska ta min sömntablett nu och lägga mig snart.

kl

Just nu är jag ofrivilligt nyvaken, och trött och irriterad över att det är femte jävla dagen som jag vaknar med värken/trycket i pannan och näsan från helvetet. Jättefint att inte kunna vrida huvudet 2 centimeter åt vänster utan att det känns som om någon slår mig i huvudet med en tegelsten, verkligen.

(Lyckades för övrigt även presentera mig som "UTRIKESMINISTER" till den stackars sköterskan på 1177, eftersom jag läste på DN medan jag väntade i telefonkön och inte alls var beredd när samtalet plötsligt kopplades. Goooood moooorning.)

Hahahahaha :D
Snart så, eh?

Just nu är jag cptrött, kollar på Property Ladder, rensar kameran och har ca NOLL planer för ikväll. Vadå sent ute?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 648
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 017
· Visningar
31 848
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 407

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka