Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

KL

Just nu förbereder jag en lista på vad jag behöver ha hemma tills imorgon då jag återvänder till egna lägenheten. Tänkte utnyttja faktumet att snälla pappa ska hämta en servis och hjälpa mig att köra dit den och ta dit så mycket som möjligt redan idag! :D

Jag sov en timme till :D Sen var jag tvungen att gå upp för att köra dottern till Lund. Pappa-vecka för unga fröken :)

Kl

Just nu har jag rätt nyligen ätit frukost. Tog ut hästarna tidigt idag och åkte sen hem och la mig en stund till.
Har flyttat in provisoriska sängen till mig och min man i tösens rum för vi får sova där i två nätter nu medans golvet i vardagsrummet torkar efter vi målat det. Måste gå igenom det för att komma till vårat sovrum..
Och tv, soffa och bord har vi i hallen. Lite trångbott sådär :D Tur soffan är delningsbar!
Men det funkar i två dagar :)
Ska strax sticka till stallet igen, har lunchen idag med.

Kl

Just nu är jag precis hemkommen från stallet och har satt mig i soffan för att kolla på film.

*kl*

Just nu sitter jag och läser förundersökningsprotokoll samt dom till mitt rättspsykiatriska fall jag ska skriva en uppsats om.

kl

Just nu sitter jag i bilen på väg från Arlanda och gapskrattar hysteriskt.
Vändningarna mitt jävla liv tagit. Kortslutning i hjärnan och jag faaattaaar inte, men jag är glad för dem.

Edit: "Dem"... alltså, vändningarna. Kan inte ens tänka nu. Hsgujmjfsfhr.

Senast ändrad:

Det låter bra så jag hoppas att det är bra :D

*Kl*

Just nu sitter jag med världens stelaste ansiktsmask och ser på sprint. (Och lagar mat.) Ansiktsmasken är så stram att jag typ ler av den :rofl:

Just nu tittar även jag på Tour de Ski. Ser sååååååå blött och smutsigt ut. Inga kul förhållanden i år.

Och så försöker jag lista ut om jag vill sitta hemma och uggla ikväll, eller om jag vill ta mig in till stan på spelning. Wääh.

Nej, usch och fy! Spåren tycks mest bestå av smuts eller av äckligt sockrig snö :mad:

Vad är det för spelning?

Jaa usch! Men, Hanna! Grymt ju :D

Bonafide spelar på Akkurat och jag vill mest ligga i soffan med en filt över mig och halvsova haha.

Det låter bra så jag hoppas att det är bra :D

Det är väldigt bra!
biggrin.gif
Bara väldigt otippat och lite stort.

Hon har kört suveränt bra! :D Herrarna nu då! :bump:

Jag förstod inte något av det du skrev i din andra mening så för min del kan du ligga i soffan :p

Haha, absolut! Om saker i mitt liv hade gått som jag tänkt och trott hade jag nog inte haft mycket till liv att tala om idag, så oväntade saker är absolut välkomna.
biggrin.gif

kl

Just nu är jag hemma, ska göra mac 'n cheese, och har angående det andra bestämt mig för att skjuta "jamen det här är ju fantastiskt, men TÄNK OM..."-nojorna åt sidan och tacka ja till det här. Fan, det är ännu en karriärsmöjlighet, och sådana brukar jag inte precis få kastade över mig, och om inte annat är det ett lysande tillfälle att knyta än fler kontakter. Så. Satsa nu, Riley, du kan!

Det låter väldigt spännande! :D

*Kl*

Just nu är jag så vansinnigt frustrerad att jag funderar på att gå och lägga mig :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 639
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
947
· Visningar
29 760
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka