Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu förbereder jag en lista på vad jag behöver ha hemma tills imorgon då jag återvänder till egna lägenheten. Tänkte utnyttja faktumet att snälla pappa ska hämta en servis och hjälpa mig att köra dit den och ta dit så mycket som möjligt redan idag!
Just nu har jag rätt nyligen ätit frukost. Tog ut hästarna tidigt idag och åkte sen hem och la mig en stund till.
Har flyttat in provisoriska sängen till mig och min man i tösens rum för vi får sova där i två nätter nu medans golvet i vardagsrummet torkar efter vi målat det. Måste gå igenom det för att komma till vårat sovrum..
Och tv, soffa och bord har vi i hallen. Lite trångbott sådär Tur soffan är delningsbar!
Men det funkar i två dagar
Ska strax sticka till stallet igen, har lunchen idag med.
Just nu sitter jag i bilen på väg från Arlanda och gapskrattar hysteriskt.
Vändningarna mitt jävla liv tagit. Kortslutning i hjärnan och jag faaattaaar inte, men jag är glad för dem.
Edit: "Dem"... alltså, vändningarna. Kan inte ens tänka nu. Hsgujmjfsfhr.
Haha, absolut! Om saker i mitt liv hade gått som jag tänkt och trott hade jag nog inte haft mycket till liv att tala om idag, så oväntade saker är absolut välkomna.
kl
Just nu är jag hemma, ska göra mac 'n cheese, och har angående det andra bestämt mig för att skjuta "jamen det här är ju fantastiskt, men TÄNK OM..."-nojorna åt sidan och tacka ja till det här. Fan, det är ännu en karriärsmöjlighet, och sådana brukar jag inte precis få kastade över mig, och om inte annat är det ett lysande tillfälle att knyta än fler kontakter. Så. Satsa nu, Riley, du kan!
Hundavel & Ras Jag tror egentligen inte jag är en sschnauzermänniska (telefonen försöker skriva schnitzel). Men samtidigt framstår det som ett rimligt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.