Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu sitter jag såhär vid datorn, tack vare buke :love:

Computer+Rage.gif

Jag är nog väldigt lättroad nu men, den där lilla figuren gav mig ett väldigt gott skratt :D

Just nu sitter jag och lyssnar på "dropp, dropp, dropp" från regnet. Som droppar ner på vårat golv. På nedervåningen. :meh:

KL

Just nu ligger jag som en strandad val i soffan när jag egentligen borde springa runt och dammsuga.. :wtf:

Kl

Just nu har jag precis hjälpt barnen att ladda ner lite spel till deras tabbar dom fick i julklapp. Så nu är dom upptagna ett tag ;) Så tänkte passa på att ta en varm dusch!

Kl

Just nu dricker jag en vaniljkaffe från espresso house. Mannen köpte med en hem till mig när han var i stan innan :love:
Städar undan möbler från vardagsrummet eftersom vi lägger nytt golv som ska målas ikväll och sen ockuperar vi svärföräldrarnas hus i två dygn medans det torkar. Kör en tvätt nu med och ska strax fixa middag, lasagne :d

Just nu ligger jag och fryser under täcket samtidigt som jag lyssnar på den häftiga vinden och försöker hitta motivationen att gå ned på affären. :arghh:

KL

Just nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan åka till stationen och hämta min bästa vän som kommer på besök över nyår :love: och köpa mat. Hungrig som satan.

*Kl*

Just nu är jag farligt uttråkad och är i princip beredd att tapetsera om bara för att ha något att göra :banghead:

kl

Väntar på att Donwton Abbey - julspecial ska börja (:love:) och att marängerna som sambon svängde ihop ska bli klara i ugnen så jag kan få marängsviss (:love:)

:D

Haha, jag köpte Downton Abbey-box till mina föräldrar i julklapp (fyra säsonger + julspecial) och de har fan suttit klistrade vid tv:n sedan dess :D De kollar aldrig på TV men föll totalt för den där serien och nu ser vi dem aldrig längre. Kul jul ;) :D

Kl

Just nu är jag rätt nyligen hemkommen från stallet. Har haft insläpp + fodring. Ska strax sätta mig och kolla på film. Fixa lite här hemma först. Slänga barn i säng m.m.

*halvt kl*

Den serien är underbar :love:

Just nu sitter jag och tittar på Lejonkungen, äter hallonbåtar och försöker vända tillbaka dygnet :angel:

Riley: Gymkort känns väldigt onödigt :rofl:

*Kl*

Just nu är jag fortfarande lika jäkla uttråkad och frustrerad och grinig. Jag får inte alls som jag vill och det är sjukt störigt! (Och det gör att jag imorgon kommer ha absolut inget att göra och trots Vinterstudion så gör det mig tokig! :mad: )

KL

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, gosar med blondinerna (läs hundarna) och väntar på att sambon ska komma hem. Hundarna väntar på hans syster :D

Jag vill ocksåååå! Mina ögon går i kors, så trött är jag. Men det är bara fyra timmar jobb kvar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 615
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
914
· Visningar
28 333
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
30
· Visningar
1 245

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Klara sig utan bil
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Vegansk efterrätt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat