Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu ska jag gå och sova. Inte riktigt sovsugen med tanke på att jag inte ens varit uppe i nio timmar idag (Eller ja, jag var ju iofs vaken de första nio timmarna av dygnet.)
Just nu undrar jag om jag pallar åka till London och festa imorgon trots att jag as we speak har feber, led- och öron- och halsvärk och blåsor i hela jävla munnen. Huuuur är det ens möjligt att bli sjuk några timmar efter att man köpt flygbiljetter.
Just nu sitter jag och är stört trött och väntar på att klockan ska bli kvart över sju. Så jag kan åka och lämna post till min vän och inhandla en abnorm mängd onyttigheter. För att sedan spela xbox. Mmm, xbox.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.