Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu är jag just hemkommen från en heldag i stallet och senare med släkt och med vänner, och är följaktligen heeeelt jävla slut, inte minst på denna matkoma som inte är av denna värld. Hade helt glömt hur gott det faktiskt är med traditionell julmat och choklaaaaad. Men, fin julafton! Och göra mentala kullerbyttor och flina i en timme fick jag också göra tack vare ett "hej" och lite därtill, haha.
Just nu tittar jag på Con Air och försöker komma på om jag möjligen, möjligen kan pressa ner en smörgås också. Har haft en himla fin dag ändå med en vän och två katter. Och brasa.
Även om stressen och allt det där ligger och bubblar under ytan så är det iallafall UNDER ytan nu.
Just nu ligger jag i sängen med papper i näsan , att det typ forsar ut näsblod är en trevlig start på födelsedagen ska väcka min övernattande mormor om en liten stund också
Just nu är jag hemkommen efter att ha slitit i stallet hela morgonen, och kom precis på mig själv med att vara så trött att jag inte visste om jag drömde eller var vaken. Brb, tupplur resten av förmiddagen.
Just nu njuter jag av härdsmältan på Twitter, som älskar Zlatan och älskar feminism, efter att Zlatan tydligen uttalat sig olämpligt/mindre politiskt korrekt om damfotboll. Som jag sa för någon sida sedan hatar jag alla former av sport och har absolut ingen aning om vad citatet eller ämnet eller någonting gäller, men det är ändå så fantastiskt roligt. Åh Twitter, klart ni inte kunde vara glada och snälla och icke upprörda ens över jul.
Just nu äter jag köttbullar och lyssnar på Kaizers Orchestra och saknar dem sådär ohemult mycket som jag faktiskt gör cirka var tredje dag sedan en månad tillbaka eller så. Skitband.
Efter att ha slöat hela dagen och tänkt städa (somna på soffan i stället..) så tog jag mig en dusch..och hamnade i soffan igen. Blir nog inte mycket gjort idag nä
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.