Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

God jul allihop! :)

Riley: :D :D

Just nu sitter jag på röven och njuter av inte göra ett förbannade dugg :p

Kl

Just nu kollar jag på en film på trean hemma hos svärföräldrarna där vi firat jul idag.

Story of my life...

Haha, skönt att det inte bara är jag.

kl

Just nu är jag just hemkommen från en heldag i stallet och senare med släkt och med vänner, och är följaktligen heeeelt jävla slut, inte minst på denna matkoma som inte är av denna värld. Hade helt glömt hur gott det faktiskt är med traditionell julmat och choklaaaaad. Men, fin julafton! Och göra mentala kullerbyttor och flina i en timme fick jag också göra tack vare ett "hej" och lite därtill, haha.

Åh, vad fint! :D

Just nu tittar jag på Con Air och försöker komma på om jag möjligen, möjligen kan pressa ner en smörgås också. Har haft en himla fin dag ändå med en vän och två katter. Och brasa.
Även om stressen och allt det där ligger och bubblar under ytan så är det iallafall UNDER ytan nu.

OCH SÅ BYTTE VI TILL ETTAN FÖR DÄR GÅR TYDLIGEN LOVE ACTUALLY!

Som vi kollat efter i tv-tablån i tre dagar. Vad i helvete?
Tur att det bara hann gå 25 min! :D

*Kl*

Just nu ska jag ta och göra mig klar för sängen. En bra julafton är till ända och imorgon siktar jag på att köra festande omgång 2 av 4 på 10 dagar :banana:

KL

Just nu sitter jag och försöker varva ner efter den här långa dagen som har varit superbra. Men... nu ska man lyckas slappna av & bli trött med. :D

Just nu ligger jag i sängen med papper i näsan , att det typ forsar ut näsblod är en trevlig start på födelsedagen :p ska väcka min övernattande mormor om en liten stund också :)

kl

Just nu är jag hemkommen efter att ha slitit i stallet hela morgonen, och kom precis på mig själv med att vara så trött att jag inte visste om jag drömde eller var vaken. Brb, tupplur resten av förmiddagen.

kl

Just nu njuter jag av härdsmältan på Twitter, som älskar Zlatan och älskar feminism, efter att Zlatan tydligen uttalat sig olämpligt/mindre politiskt korrekt om damfotboll. Som jag sa för någon sida sedan hatar jag alla former av sport och har absolut ingen aning om vad citatet eller ämnet eller någonting gäller, men det är ändå så fantastiskt roligt. Åh Twitter, klart ni inte kunde vara glada och snälla och icke upprörda ens över jul. <3

Förstår dem. Kära jubelidiot, du är en förebild (ahem, ska föreställa) så det är nog bäst om du bara håller käften.

...om inte annat för att mitt renrasiga, noga utvalda Twitterflöde plötsligt är fullt med sport.

You can never escape ;)

Just nu har första LotR kommit igång och det blir slötittande på hög nivå. Fixa lussekatter ska jag göra också!

Pfffff. *avföljningsmaraton*

Just nu äter jag köttbullar och lyssnar på Kaizers Orchestra och saknar dem sådär ohemult mycket som jag faktiskt gör cirka var tredje dag sedan en månad tillbaka eller så. Skitband.

kl

Just nu ska jag precis köra mig i ordning för att åka hem till svägerskan som bjuder på middag idag. Blir nog där hela kvällen.

Efter att ha slöat hela dagen och tänkt städa (somna på soffan i stället..) så tog jag mig en dusch..och hamnade i soffan igen. Blir nog inte mycket gjort idag nä

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 586
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 547
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
29
· Visningar
1 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka