Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu lämnade jag precis in sista skolarbetet för terminen, hoppas bli godkänd, men det får vara bra såhär. Ska snart gå o sova o imorgon blir det tåga tåga tåga hela dagen. Hem hem!
Just nu sitter jag med kliande ögon i soffan och inväntar längdskidorna.
Någon som vill ta på sig att starta Vinterstudion-tråd i år? Är ju OS och allt
Och så saknar jag, lite. Men det känns okej.
Just nu tittar jag på när min käre man sätter upp spotlites i vitrinskåpen
Ska strax börja fixa lunchen och sen ska jag iväg och luncha hästarna. Hade utsläppet idag med så har haft fullt upp hela förmiddagen. Har klätt granen med kom jag på.
Målar naglarna och pratar med andra normalt funtade människor på FB medan vännerna tittar på någon form av slalom eller störtlopp eller vad det än är på skidor. Hatar sport och alla som gillar det. Gurgel.
Pfft, hur man inte kan tycka om sport är obegripligt!
*Kl*
Just nu är jag väääldigt trött. Gick och la mig strax före 7.30 imorse och gick upp vid 10. Sen dess har jag bara varit duktig och bäddat om till mig och dottern, dammsugit övervåningen, städat båda badrummen och våttorkat trappan. Ska nu ta sats och dammsuga nedervåningen samt röja undan lite på altandäcket. Jättetråkigt
Just nu tittar jag på Deadliest Catch, kollar griljering till julskinka och har det bra och väääldigt lugnt. Snart blir det glögg (saknar xboxet lite )
Just nu har jag precis pysslat klart med barnen. Blev några scrapbookingkort.
Nu blir det Pepsi max och städning och sen ska jag börja slå in julklappar.
Just nu ligger jag utslagen i en soffa, lyssnar på de helt sjuka vindarna utanför fönstret, är glad att jag inte stöttar extremisterna och våldsförespråkarna i Kärrtorp, och undrar ännu en gång varför våldsförespråkande nazister följer och retweetar mig på Twitter. Gå bort.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.