Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu sitter jag och frossar i wiener nougat, funderar på att spela något och letar efter bilder på min förra häst

+ Lightzone

Det är heeeelt fantastiskt! Har långt gångna planer på att ockupera huset och kasta ut väninna med familj.

kl

Just nu lämnade jag precis in sista skolarbetet för terminen, hoppas bli godkänd, men det får vara bra såhär. Ska snart gå o sova o imorgon blir det tåga tåga tåga hela dagen. Hem hem!

//r

kl

Just nu är jag helt förtrollad. National Geographic har haft en fototävling, och detta är vinnarbilden (tagen av Paul Souders):

ngpc2013-grandprize-nature-winner.jpg

Hur fantastiskt fin är den inte?! :love:

kl

Just nu kollar jag på en film som går på trean. Sen blir det sängen. Har utsläppet i stallet imorgon så blir att gå upp tidigt.

Fast de blir ju awesome :D

Just nu sitter jag med kliande ögon i soffan och inväntar längdskidorna.
Någon som vill ta på sig att starta Vinterstudion-tråd i år? Är ju OS och allt :p
Och så saknar jag, lite. Men det känns okej.

kl

Just nu tittar jag på när min käre man sätter upp spotlites i vitrinskåpen :love:
Ska strax börja fixa lunchen och sen ska jag iväg och luncha hästarna. Hade utsläppet idag med så har haft fullt upp hela förmiddagen. Har klätt granen med kom jag på.

kl

Målar naglarna och pratar med andra normalt funtade människor på FB medan vännerna tittar på någon form av slalom eller störtlopp eller vad det än är på skidor. Hatar sport och alla som gillar det. Gurgel.

Pfft, hur man inte kan tycka om sport är obegripligt! :p

*Kl*

Just nu är jag väääldigt trött. Gick och la mig strax före 7.30 imorse och gick upp vid 10. Sen dess har jag bara varit duktig och bäddat om till mig och dottern, dammsugit övervåningen, städat båda badrummen och våttorkat trappan. Ska nu ta sats och dammsuga nedervåningen samt röja undan lite på altandäcket. Jättetråkigt :mad:

Aww why you hatin' on me Riley :(

Just nu tittar jag på Deadliest Catch, kollar griljering till julskinka och har det bra och väääldigt lugnt. Snart blir det glögg :) (saknar xboxet lite :o )

Edit: Och det blååååååååser. Mys!

Senast ändrad:

Kl

Just nu har jag precis pysslat klart med barnen. Blev några scrapbookingkort.
Nu blir det Pepsi max och städning och sen ska jag börja slå in julklappar.

+ Lightzone

tumblr_mxbanhtEiM1qzptwgo1_500.jpg

kl

Just nu ligger jag utslagen i en soffa, lyssnar på de helt sjuka vindarna utanför fönstret, är glad att jag inte stöttar extremisterna och våldsförespråkarna i Kärrtorp, och undrar ännu en gång varför våldsförespråkande nazister följer och retweetar mig på Twitter. Gå bort.

Hahaha <3
Tja, jag gnäller ju förstås mer än gärna på sport jag själv inte är intresserad av :D

Just nu slöar jag i soffan, skinkan är klar, rotfrukterna är i ugnen och jag har mensvärken from hell. Meeen men.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
218
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 578
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
41 42 43
Svar
844
· Visningar
26 020
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar