Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Kl

Just nu sitter jag i bilen på väg till ge-kås. 2 mil kvar sen blir det shopping!

*Kl*

Just nu väntar jag på att dottern ska äta upp sin mat så hon kan gå och sova en stund. (Och då ska jag sätta full fart och dammsuga övervåningen, slå in en miljon julklappar, duscha, torka håret och måla naglarna.)

kl

Just nu verkar det som att jag lugnat ner mig lite och har precis kommit hem från julshoppingen. Mat och dryck för tusen spänn O_o Nu ska jag ju inte göra slut på allt medan jag är här i Söderhamn, men ändå!

Och nu ska jag hålla min vän sällskap i köket medan hon svänger ihop knäck :)

Åh mysigt! :)

KL

Just nu äter jag toffifee & inser att jag inte kommer göra ett skit av det jag planerat idag. :D

kl

Chillar.

d51abcb0644511e390220ea2e16bf06c_8.jpg

Kom hit och slå in mina julklappar sen! De ligger på köksbordet och det finns både papper, tejp och snöre där :p (De julklappar som var klara redan i förrgår lyckades jag få en intagen att slå in igår :rofl: Mycket finare än de paket jag gör själv :crazy: )

*Kl*

Just nu ska jag ta och föna håret torrt, trååååkigt!

Ditt as!
Magisk jävla eldstad! :D

Jag har det iofs också rätt bra, med katter och en (förvisso kall) eldstad. Men ändå! :p

saddi: ja, det är rätt mysigt faktiskt! (sen att jag borde skynda på litegrann och få det gjort och sen börja packa och plugga och allt annat jag ska fixa innan imorgon, det är ju en annan sak^^ haha)

LadyCovergirl: Haha, javisst! Slå in dem är ju det lätta, att komma på grejer är svårt, jag har så kass fantasi med mina julklappar, så de blir tråkiga, så det är mest för att personerna ska få julklappar att öppna typ... men har du redan fixat spännande, roliga saker så kan jag slå in dem till dina mottagare =P

//r

Jag har köpt alla julklappar så just det bekymrar jag mig inte för längre. Nu är bekymret alla dumma papper, snören och tejpbitar som bråkar med mig :mad: Jag har nog väldigt dålig finmotorik :p

Tro mig, jag kan misslyckas även med böcker :rofl:

*Kl*

Just nu målar jag naglarna med ett blått och glittrigt nagellack. (Dottern fick välja mellan det lacket, ett lila med skimmer och ett genomskinligt med blått och lila glitter i.)

Haha just nu insåg jag att jag inte riktigt vet vart de julklappar som inhandlades väldigt långt innan jul ligger..... Intressant! :D

Kl

Just nu kollar jag på Harry Potter. Kom precis hem från ge-kås. Nu är alla julklappar klara förutom två skydd till tabbarna barnen ska få, men dom köper vi imorgon eller på måndag. Skönt att vara klar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 576
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
810
· Visningar
24 847
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025