Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

knapp

Läste just innehållsförteckningen på min Festis-flaska. Det enda fruktiga den innehåller är visst äppeljuice. Känns ju spontant som en omväg när man framställer en dryck som ska smaka av kaktus och lime...

kl

Just nu har jag precis skrivit klart ett blogginlägg här på Buke och dricker pepsi max. Tänkte ta ett träningspass strax och därefter en lång varm dusch!

kl

Just nu har jag o pv just sett dagens avsnitt av julkalender =). Ska sortera lite fler bilder till fotoboken och sen är det mellis =)

//r

Åh! Har faktiskt inte sett årets julkalender.. Kanske blir maraton under julaftonsförmiddagen. Om den är värd att se? :D

KL

Just nu ligger jag i soffan efter 2 timmar's dbt gruppterapi.. Hjärntvättad!

Får jag ställa en fråga?

Tycker du dbt funkar?
Blev erbjuden det för typ två veckor sen men tackade nej (tackade nej till all behandling). Har aldrig hört någon som haft nytta av det utan livet har varit detsamma.
Du behöver såklart inte svara om du inte vill :)

Just nu kollar jag på Grey's anatomy. Har tränat ett pass precis och känner mig nöjd med passet.

kl

Just nu ska jag börja fixa middagen. Blir någon julig wok från matkassen. Alltid lika spännande hur allt ska smaka!

Får jag ställa en fråga?

Tycker du dbt funkar?
Blev erbjuden det för typ två veckor sen men tackade nej (tackade nej till all behandling). Har aldrig hört någon som haft nytta av det utan livet har varit detsamma.
Du behöver såklart inte svara om du inte vill :)

Det tog dem över ett år att övertala mig, var riktigt skeptisk när jag väl började.. :p Men alla i min grupp tycker faktiskt att de får ut någonting av det. Jag med, det är svårt & jäkligt krävande i mellan åt och Mindfulness delen köper jag inte alls men annars så.. Många av de övningar/läxor vi har i gruppen börjar man faktiskt använda omedvetet tillslut.. Det går sakta men säkert framåt, får såklart bakslag men känner ändå att det är givande. :)

Det tog dem över ett år att övertala mig, var riktigt skeptisk när jag väl började.. :p Men alla i min grupp tycker faktiskt att de får ut någonting av det. Jag med, det är svårt & jäkligt krävande i mellan åt och Mindfulness delen köper jag inte alls men annars så.. Många av de övningar/läxor vi har i gruppen börjar man faktiskt använda omedvetet tillslut.. Det går sakta men säkert framåt, får såklart bakslag men känner ändå att det är givande. :)

Dom försökte pracka på mig både dbt, ljusterapi och elchocker. Haha, nej tack till sistnämnda!
Tror du inte det räcker med att man går hos en psykolog? Kanske man får ut lika mycket av det?
Har gått hos en i två år nu men ska byta till en annan nästa år. Å jag tycker det funkar bra.
Hur ofta träffas man och hur stor är gruppen eller man kan vara hur många som helst? Har social fobi och klarar inte större grupper, knappt små.
Å hur länge går man dbt?

*Kl*

Just nu lagar jag och Jonathan mat. (Kycklingfiléer fyllda med färskost, soltorkad tomat och babyspenat, vitlökskroketter, Jensens favoritsås och tzatziki. Till efterrätt kladdkaka med glass :d )

Jag svarar i ett PM istället, senare eller imorgon. :)

KL

Just nu tvingade jag i mig mat och ångrar det redan.. :(
Mycket gnäll på mig i den här tråden men va tusan står ju "Just nu" och jag gnäller ju, what to do liksom.. :D

Får du jättegärna göra :)

Kl

Just nu så ska jag hoppa i säng. Sömntabletten är i omlopp så nu borde jag sova gott inatt och är förhoppningsvis utvilad när jag vaknar imorgon.

kl

Just nu spelar jag Splinter Cell och stör mig på att jag inte kan sova. Som vanligt. Satans dygnsrytm, jag ska fan upp om tre timmar. Gurgel.

Just nu sitter jag och äter frukost och är irriterad för att jag aldrig kan sova lite längre när jag är ledig :meh:

*Kl*

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på de intagna. (Och är lite bitter på Jonathan som när jag gick upp sa att han siktade på att sova fem timmar till :banghead: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 568
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
33 34 35
Svar
698
· Visningar
21 999
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar