Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Kl

Just nu kollar jag på top model. Har precis tränat ett pass och ska äta en proteinbar nu med blåbärsmuffinssmak :d

kl

Just nu sitter jag i soffan och tar det lite lugnt, kom hem från praktiken för ca en halvtimme sen, ska snart äta mellis :) eller kanske först ta en dusch.. hmm...

//r

kl

Just nu är jag så. Taggad. Så jag nästan SPRICKER. Har svårt att sitta still och vill bara komma igång med allt NUUUUUUU.
2014 kommer bli så jävla bra.

*kl*

Just nu sitter jag och har ångest iför en tenta :arghh:
830 sidor vägrar fastna och det här kommer inte gå bra :(

Fast jag har te och choklad, så det känns inte som världens undergång :angel:

några hundra sidor hit eller dit... :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

Reykjavik och McFlurry: Lycka till med tentaplugget!

Riley: Åh, det låter härligt ju!

-------

Just nu tar jag en liten mikropaus i pluggandet, skriver på en uppgift och så ska jag även skriva en liten text till min handledare om hur jag upplevt praktiken och så maila det till henne. Sen slå in lite present till praktiken som jag hoppas blir okej iaf.

//r

*Kl*

Just nu är jag jäääättetrött! Inte mycket att gnälla om för nu ska jag ge hästarna kvällsmat och sen duscha och torka håret och sen får jag lägga mig :D (Men då lär jag vara pigg igen ...)

Haha så typiskt.. Är alltid supertrött och efter kvällspromenaden med hundarna är jag pigg igen! :p

KL

Just nu plågar jag mig själv med att se på lyckliga par och kärlek i Bonde Söker Fru... Och saknar min fästman ännu mer.. :banghead:

Kl

Just nu kollar jag på Pirates of caribbean, tredje filmen som visas på femman denna veckan.

Just nu sitter jag och kan knappt andas av stress över allt och inget herregud ska man behöva atarax för att kunna titta på Grand Designs vad i helvete.

Jag är iofs lite trött nu igen, skönt! :D

*Kl*

Jag ska ta och föna håret torrt nu och sen soooova. Imorgon ska jag hela dagen jobba med Sebastian och vi kommer i stort sett sitta i en soffa och snacka strunt, i nio timmar :love: Sen hoppas jag att Jonathan inte ska jobba på kvällen/natten för isf kommer han hit och underhåller mig på kvällen :D

kl

Kollar fortfarande på Pirates of caribbean och är sugen på chips pga allt prat om det här i tråden igår. Skyller på er ;)

Det är okej att skylla på oss :D Jag har själv inga chips kvar så det är tur att jag idag inte är sugen på chips :p

kl

Just nu spelar jag DayZ och vill verkligen bara att det ska bli efter nyår cirka nu. Är rastlös och otålig och längtar.
Fy faaaan så de här två veckorna kommer snigla sig fram.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 567
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
21 863
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar