Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter jag i soffan och tar det lite lugnt, kom hem från praktiken för ca en halvtimme sen, ska snart äta mellis eller kanske först ta en dusch.. hmm...
Just nu är jag så. Taggad. Så jag nästan SPRICKER. Har svårt att sitta still och vill bara komma igång med allt NUUUUUUU.
2014 kommer bli så jävla bra.
Reykjavik och McFlurry: Lycka till med tentaplugget!
Riley: Åh, det låter härligt ju!
-------
Just nu tar jag en liten mikropaus i pluggandet, skriver på en uppgift och så ska jag även skriva en liten text till min handledare om hur jag upplevt praktiken och så maila det till henne. Sen slå in lite present till praktiken som jag hoppas blir okej iaf.
Just nu är jag jäääättetrött! Inte mycket att gnälla om för nu ska jag ge hästarna kvällsmat och sen duscha och torka håret och sen får jag lägga mig (Men då lär jag vara pigg igen ...)
Just nu spelar jag Skambankt för alla som vill och inte vill höra, och undrar vad i helvete nazister på Twitter får ut av att följa mig. Mvh utomeuropé som endast ligger med vita män.
Just nu sitter jag och kan knappt andas av stress över allt och inget herregud ska man behöva atarax för att kunna titta på Grand Designs vad i helvete.
Jag ska ta och föna håret torrt nu och sen soooova. Imorgon ska jag hela dagen jobba med Sebastian och vi kommer i stort sett sitta i en soffa och snacka strunt, i nio timmar Sen hoppas jag att Jonathan inte ska jobba på kvällen/natten för isf kommer han hit och underhåller mig på kvällen
Just nu spelar jag DayZ och vill verkligen bara att det ska bli efter nyår cirka nu. Är rastlös och otålig och längtar.
Fy faaaan så de här två veckorna kommer snigla sig fram.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.