Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Du borde alltså omedelbart flytta från Värmland! :mad:

Uuuäääh, inte salt och vinäger :yuck: De kan du få behålla själv ;)

Min kille har "ej flyttbar" stämpel i pannan så de får dras med mig ett tag till ;)

Och salt & vinäger är bäst, såååå underbara. Men eftersom ej flyttbar avskyr vinäger och liknande smaker blir de sällan

Jag hoppas åtminstone att den ej flyttbara håller på Färjestad! ;)

Själv föredrar jag chips med mycket smak, typ Grill, BBQ och chilibaserade sorter. (Willys eget märke Garant har en fin sort med cheddar och vitlök, mums! :d )
Måste ni dela på en påse? Ta varsin smak istället :idea:

kl

Just nu är jag så fruktansvärt trött att jag mår illa, har magvärk á la mensvärk och yrsel och har lyckats kräkas två gånger på tom mage.

Vad ÄR det med min kropp nurå.

Den är vad för något sa du? :eek: Inte intresserad av sport? Hur är det möjligt?
(Jag är i svår chock. Tur att det finns flera hjärtstartare i fängelset! :rofl: )

*KL*

Just nu ska jag äta frukost och sedan ta min något sjuka kropp (som termometern påstår är feberfri, men jag tvivlar) mot skolan för det sista examinerande momentet för i år. (:banana:)

*Kl*

Just nu väntar jag på att en kollega ska komma och lösa av mig. Om 50 minuter ska jag vara i Lund för att opereras och det är kul att ha tid att hitta en ledig parkering först :p

Inte ett uns intresse någonstans, han anser att det är ganska stort slöseri med tid. Sen är det en extrem dryckeskultur här omkring hockeyn så jag är väldigt nöjd över det.

Kl

Just nu tar jag igen mig i soffan efter allt jag hunnit med att göra idag. Ridit, tränat, städat, bytt lakan, tvättat två maskiner, kört igång diskmaskinen, städat ut allt hos kaninerna och lagt in nytt åt dom. Ska tvätta en till tvätt och fortsätta städa om en liten stund.

Man måste ju inte hänga med på dryckeskulturen bara för att är sportintresserad, men jag förstår vad du menar :)

*Kl*

Just nu sitter jag och för in de intagnas jobbtider för dagen.

Kl

Just nu har jag precis ätit middag. Kör sista maskinen med tvätt just nu. Lägga barnen om en stund och sen ska jag titta på Pirates of caribbean som börjar vid åtta på femman.

kl

Just nu sitter jag i soffan och mättnaden börjar komma efter att jag ätit havregrynsgröt med äpple till mellis. Skönt, var sinnessjukt hungrig innan!

//r

*Kl*

Just nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan göra mer tzatziki :d (Den överlägset bästa vitlökspressen är i diskmaskinen och jag orkar verkligen inte använda den kassa pressen eller hacka vitlöken :eek: )

Åh nej, inte hatar jag Värmland inte! Då hade jag knappast haft denna:
2724_88979676101_2490816_n.jpg
Mycket snygg tatuering! ;)

Förövrigt vill jag också ha chips nu:d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 532
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
20 110
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar