Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu har jag roligt på Twitter, och undrar i övrigt hur jag kan hamna i matkoma av en halv fralla utan pålägg eller smör. Alltså det är verkligen illamående och trötthet på nivå buffébulimi-utan-att-kräkas här.

Just nu är jag ledsen och vågar inte börja gråta ordentligt för då känns det som att jag inte kommer kunna sluta förrän jag gått sönder.

Just nu har jag sett reprisen av Blacklist. Tog sömntabletten för en stund sen så nu borde jag kunna sova förhoppningsvis.

*Kl*

Just nu sitter jag på jobbet och funderar på om det snart är dags för frukost. (Dessutom är jag lite grinig för att Jonathan säkert ligger kvar hemma och sover, fortfarande :mad: :p )

Just nu sitter jag och grinar sönder över att jag försov mig till fem minuter innan min läkartid. Hon som fått läsa om hur jag egentligen mår och vi som ÄNTLIGEN skulle prata om vad jag ska göra egentligen. Inte för att jag så gärna vill prata, men jag tror det behövs.
Nästa tid - 8jan.
Tur att... jag har atarax till dess då.

Usch, det lät inte alls bra! :(

*Kl*

Just nu är jag trött. Och seg. Och vill efter jobbet åka hem och lägga mig i soffan, inte ut till stallet och rida två ponnyer i mörker :mad:

Bästa fina kära du. <3

kl

Just nu är jag så fruktansvärt stressad, orolig och har miljoner och åter miljoner katastrofscenarion som går på repeat i mitt huvud. Men det kommer inte vara något. Det KAN inte vara som jag räds, helt enkelt, för... därför.

Kl

Just nu så kom jag nyligen hem från dagliga verksamheten (för psykiskt sjuka) där jag har varit med på scrapbookingen och gjort egna julkort. Är ingen pysslig människa men dom duger för att våga skicka till folk.

kl

Riley: Hoppas det vad det nu är inte är så farligt!

Tassen: Hoppas du snart får resultatet och att det är bra!

----------------------

Just nu äter jag havregrynsgröt <3 till mellis och sen ska jag iväg med pv:s föräldrar och titta på hans systerdotters lucia =)

//r

*KL*

Just nu har jag precis tjänat 250 spänn på att sälja stereon som jag inte har använt på år och dar. :banana: nu är det väl dags att göra nån slags mat. Innan jag somnar stående.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 501
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 756
Senast: cambodia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar