Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter jag hemma i soffan med en bok, en pläd över fötterna och en massa värmeljus tända. Lyssnar på regnet och undrar om mitt humör kan skärpa sig.
Just nu sitter jag på tåget hem, lyssnar på Capital Cities och vill typ skrika av ilska över min jäva nojhjärna. (Misstänker dock att det inte skulle tas väl emot på tåget.) Pallaaa.
Just nu funderar jag på hur jag ska lägga upp morgondagen. (Stallet och helst motionera två ponnyer, dammsuga nedervåningen, baka pepparkakor med dottern, duscha inkl tvätta och torka håret, hacka lök och göra tzatziki inför kvällens tacos, ringa mormor och handla mat. Allt bör dessutom vara klart till 19.15 eftersom Jonathan slutar 19 och kommer hit direkt efter jobbet.)
Just nu stör jag mig på att aldrig få sova en hel natt. Vaknar minst 1-2 ggr i timman dödstrött och kan inte somna om försen efter 20-30 min av någon anledning även om ögonen går i kors -.- nu ger jag upp för inatt.
Just nu tittar jag på Vinterstudion och önskar av hela mitt hjärta att jag inte hade tackat ja till att gå på bio ikväll. VILL INTE.
Ringa in anonymt bombhot till biografen kanske
Just nu sitter jag i bilen, vi har varit och hämtat golv till vardagsrummet så nu kan vi äntligen lägga det!
Sen blir det stallet när vi kommer hem igen.
Just nu tycker jag, eftersom media redan kör på politisk åsiktsregistrering, att de även kan starta ett projekt som innebär att samla ihop alla våldsbejakande, antidemokratiska vänster- och högerextrema rövhattar, låsa in dem i en stor arena och låta dem göra upp. Så slipper övriga samhället drabbas av deras fånerier.
Just nu har jag och dottern precis bakat klart. Jag hittade ingen av de två kavlar som jag ska ha så vi fick kavla pepparkaksdegen med en vodkaflaska istället
Just har jag precis skrivit klart ett blogginlägg här på buke och nu blir det middag som mannen min lagat. Skönt att slippa stå vid spisen ibland. Sen ska jag duscha barnen innan dom ska hoppa i sängen.
Ekonomi & Juridik Jag har min welsh försäkrad i Folksam. Bytte i fjol då det blev mycket billigare jämfört med Agria (där hon varit försäkrad sen föl)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.