Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Tack snälla för tips och hjälp! Då ska jag kika på allt imorgon och så blir det förhoppningsvis inte alltför katastrofalt.
biggrin.gif
Allt blir så mycket mer omständigt och nojigt med 1) man som jag kanske möjligen vill vara lite fin inför och 2) folk man samtidigt måste göra ett gott intryck på, haha.

Jag håller tummarna för dig! :D Färgglada naglar kan för övrigt också göra outfiten lite gladare :idea: Just färgglada naglar pimpar jag min jobb-uniform med ;)

KL

Just nu ligger jag och irriterar mig skiten på grannen under!!!! Jag är världens bitterfitta men jag blir så jävla sur när folk har fester mitt i veckan utan att förvarna. Det är helt sjukt vilken ljudnivå det är också, folk som skrålar, skriker, gycklar (sjunger) både utanför mina fönster, i trapphuset och i hennes lägenhet sol ligger under oss. Allt var så lugnt och skönt innan hon flyttade in, hon har förstört mitt älskade pensionärshus :P Så arg!!!! Kommer aldrig kunna somna, öronpropparna hjälper ingenting. Sist höll det i sig till kl 4, vi får väl se när det dör ut den här gången...

Tack, det kan behövas!

Kommer nog inte hinna måla naglarna på nytt - har just lagt fransk manikyr och det är lite väl stressigt imorgon för att hinna göra om - men får jag tid över ska jag prioritera det!

Kl

Just nu har jag precis kommit hem från lilltjejens luciafirande. Väntar på att butikerna ska öppna i stan så ska jag kolla julklappar och nya glasögon till mig och min man.

Hoppas du hittar glasögon =) Jag hade också tänkt ta en liten titt i butiker idag, men vet inte om jag pallar gå ut, vädret är blörk.

Just nu tittar jag p Bergs bärbara talkshow.

//r

Just nu dricker jag energidryck och ska dra igång xboxet. För vem behöver frukost och energidryck är snällare mot min mage än kaffe.

kl

Just nu sitter jag, efter att ha försovit mig tre timmar och stressat så mycket att jag knappt orkar gå, slutligen på bussen mot Sthlm och är skitstressad och skitnervös och skitnojig över allt. Mest för att han ska tycka att jag är ful och äcklig pga. underhudsfinne på kinden som fan inte går att sminka bort. Röv.

KL

Just nu är jag superglad att min jul/nyårsklänning faktiskt hann komma in i en mindre storlek så har beställt den :banana: Samtidigt som jag försöker lära mig hur man skickar en retur på den förstora klänningen? :crazy:

kl

Just nu sitter jag och beställer julklappar på nätet och strax ska jag sätta mig och kolla på Grey's anatomy.

Just nu har jag precis ätit tacos, tänt en brasa i kaminen och funderar på vad jag ska titta på ikväll. Sambon har slocknat på soffan här bredvid mig så jag har fria valmöjligheter :p Wohooo?

*KL*

Just nu har jag tagit en paus :D i mitt storstädande och konstaterar att jag kan aldrig skaffa mig nåt större boende. Jag orkar knappt städa mina 21 kvm. Hur orkar folk ha hus?

Förstår dig! Tycker 40 kvm räcker långt.

MVH
grodan som också borde städa, men skiter i det.

Kl

Just nu kollar jag på SVU och funderar på om jag ska ta en sömntablett eller inte. Borde kanske låta bli eftersom jag tog en igår, men vill ju få sova. Hatar sömnproblem :(

Just nu sitter jag på centralen och agerar objekt som alla glor på. Tyckte själv att min outfit var en aning over the top och eftersom min tröskel förmodligen är lägre än snittet så... :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 453
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 516
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar