Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu har jag förflyttat mig från soffan till sängen. Smått trött men mest uttråkad.

Det är kul att synas så heja heja! :banana:

*Kl*
Just nu ser jag på Castle och börjar åtminstone fundera på att sova. Ska njuta extramycket av sömnen eftersom Jonathan jobbar till midnatt och sen jobbar 6.45-00 imorgon :devil:

kl

Just nu har jag precis påmints om hur himla sabla fint det är att vakna i någons armar. Och det var en helt okej påminnelse. <3

*Kl*

Just nu ska jag ta och väcka dottern så vi kan se på skidor, slänga skräp och göra pepparkakor :)

*kl*

Just nu sitter jag på jobbet och önskar att jag vore hemma. Inte så kul att jobba när man är sjuk.

kl

Just nu hänger jag i Sthlm och är förvisso pissed på att han-den-där precis drog till fucking ITALIEN, men å andra sidan väldigt väldigt nöjd och glad osv. över att jag ska ner till honom igen om några dagar. Och att hela jag bara varit ett saligt leende sedan igår. Tror att det kan bli något rätt fint av detta.

Jag håller tummarna! (Jag utgår från att outfiten funkade ;) )

*Kl*

Just nu kollar jag och dottern på skidskytte. Vi har varit på soptippen och ska vartefter ta och baka pepparkakor också :)

Hahaha, det verkade så! Tror även jag gjorde ett helt OK intryck på övriga nämnda viktiga personer för vi fick rätt bra kontakt.
Körde för övrigt på lila strumpbyxor med lite "genomskinlig" diskret mönstring, blev supersnyggt till klänningen så tack för det! :D

Åh, så roligt! Alltid kul att kunna ge någon annan tips :D (Vänta bara tills jag ska sucka över klädvalen till jobbets julfest nästa lördag, juldagsfestande samt nyårsfirande :crazy: )

Jag hoppas det! Särskilt på jobbets julfest är det kul att klä upp sig eftersom vi i normala fall bara ser varandra i uniform :p

Åh så kul! Måste kännas extra roligt att dra på lite extra då, minns när jag och ett gammalt stallgäng brukade gå ut ihop och alla verkligen ansträngde sig för att se riktigt flashiga ut. :D

kl

Just nu sitter jag ensam i snubbens lägenhet, våldtar hans Spotify och väntar på att klockan ska bli om typ en timme, så jag får åka hem.
Men igen, vem fan bara åker utomlands med sådär kort varsel (tja, folk med andra jobb än jag obv, men). Mutter mutter.

Kul att se om man ens känner igen folk :p
Stallbekanta som man träffar i "vanliga" kläder är ibland svåra att känna igen. Det är liksom fel när personen inte har ridbyxor på sig :eek:

*Kl*

Just nu har jag precis lagt dottern och jag ska passa på att duscha :)

Kl

Just nu har jag nyligen kommit hem från stallet. Red ett pass på min åsna som gjorde allt han inte skulle idag. Odräglig är bara förnamnet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 492
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 600
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar