Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Riley <3
Tack för att jag får skriva av mig jämt.

Just nu undrar jag om inte trött och rastlös är den absolut värsta kombinationen någonsin. Vill göra något för att må bättre, orkar inte börja med något. Vill sova för jag är så seg. Vill verkligen inte sova, pga dåligt samvete om jag sover bort dagen. Vill bara vara själv. Vill inte vara själv.

AAAAAAHHHH :banghead: :meh:

Men det är väl rimligtvis jag som ska tacka efter dagens känslohärdsmälta. <3

kl

Just nu soffhänger jag med fina vänner, befinner mig i matkoma och är helt slut. Men det är rätt bra eftersom jag inte orkar känna några andra känslor.

*KL*

Just nu har jag precis köpt en kurs-bok "helt i onödan" pga orkar inte läsa och anteckna från den på bibblan utan betalar hellre 300 spänn så jag kan ha den till hemtentan och slå i = slipper läsa hela skitboken. Lathet är dyrt, men kursen är så jävla tråkig (och då läser jag min drömutbildning + älskar skolan, ni fattar hur tråkig den är :D )

*Kl*

Just nu är jag lite lagom mätt efter kvällsmaten. Funderar dock på att slå till med lite chips :d

knapp

Sitter och bockar av kvällens måsten. Har fortfarande den jobbigaste hälften kvar. Det var fel helg att ta pluggledigt på.... :crazy: Fyra dagar kvar, sen är det jullov.

kl

Just nu kollar jag på Pirates of caribbean som går på tv. Efter det blir det sängen.

OLW. Supergoda och deras tillhörande dipp är också god.

images

Men sluuuta, nu vill jag också ha chips! :mad:

Ja, just nu förutom att helt plötsligt vara sjukt sugen på chips då.. :D Så tittar jag på Paradise Hotel och längtar utomlands..

Aha, det förklarar saken. Jag köper aldrig OLW-chips, brukar inte gilla deras chips :crazy: Däremot är deras dip-såser väldigt goda :d

Haha, då är vi tvärtom!
Hatar Estrellas chips förutom grillen. Dom är överlägset godast av alla grill som finns på marknaden :d
OLWs grill smakar SKIT.

Jag ska så trycka i mig chips till helgen och försöka glömma bort de där tio kilona jag aldrig lyckas gå ner.

Den enda OLW-smak jag gillat är Kebabdrömmen. I övrigt är det något som verkligen gör deras chips motbjudande. Har ingen aning om varför :eek:

Du hatar värmland, så enkelt är det

/inflyttad värmlänning som är förbjuden att köpa något annat än OLW

Alltså, jag hejjar på frölunda...
Men jag tycker ändå du har fel om chipsen;) Just nu hade jag gjort allt för salt och vinäger chips

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 527
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 780
Senast: cambodia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar