Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu ligger jag hemma med hjärnskakning=borde inte skriva här. Men det är tråkigt att ta det lungt.

Kl

Just nu kollar jag på slutet av Pirates of caribbean. Sen blir det sängen. Sömntabletten är i omlopp nu.

Just nu tittar jag på Sons of Anarchy, äter nachos med salsa och försöker hålla igång två konvos på fb. Det går sådär att hänga med i SoA...

Just nu kollar jag på Wildfire och funderar på lite mer glögg :d

grodan: Krya på dig!

Jag är inte värmlänning men håller ändå med dig ;)

*Kl*

Just nu är jag sur på mig själv för att jag inte minns var ett brev tagit vägen :mad: La det på jobbväskan för att inte glömma det men var är det nu? Högst oklart! (Och därmed måste jag åka hem på lunchen för att se om jag kan hitta det. Ååååh, störigt!)

Just nu försöker jag planera om dagen.. Eftersom att sova till 11 på en onsdag inte riktigt var med i planeringen från början. :o

Just nu har jag precis druckit upp min andra kopp kaffe och undrar varför fan jag gjorde det och hej, är dessutom mätt så jag håller på att dö.

kl

Just nu funderar jag på om tvättmaskinen är klar. Jag måste nämligen åka till universitetet om en halvtimma och det skulle ju vara bra om jag kunde hänga upp tvätten innan.

Kl

Just nu försöker jag logga in på en sida på nätet men den samarbetar inte just nu. Kom hem från samtalet med psykologen precis och känner mig helt tom i kroppen. Hatar det som händer just nu. Snart så finns hon inte där längre :(

kl

Just nu försöker jag koppla bort ilskan över gårdagens bombattentatet och de uteblivna/sneda reaktionerna på det, vilket går sådär, käkar lövbiffs-och-nudel-wok och spelar The Walking Dead S2.

*KL

Just nu är jag precis hemkommen från tentautlämmning. Lite bitter över att jag "slarvade bort" ett par poäng (lärdom till nästa gång - sitt kvar och skriv lite längre än du tror du behöver), men hey - jag är ju godkänd iaf. :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 533
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
20 117
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar