Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Haha, det är samma här. Har varit vaken sen halv sju och försökt somna om/halsova sen dess, men nu gav jag nyss upp och gick upp. Ska se om jag kan plugga lite innan frukostdejten klockan nio.

//r

*Kl*

Just nu har jag precis ätit tre mumsiga mackor till frukost. En med leverpastej och inlagd gurka, en med ost, ägg och kaviar och en med ost, pastej och gurka :d

Jag går med i nyss-ätit-mumsig-frukost-klubben! :D:d

Fast jag år havregrynsgröt med äpple, kanel och jordgubbsfil:d och nu dricker jag kaffe.

//r

kl

Just nu dricker jag julmust light till frukost. Funderar på om jag ska träna nu eller om jag ska ta det i eftermiddag efter stallet. Sonen slutar strax skolan, går bara kort dag idag eftersom det är avslutning. Så blir stallet när han kommit hem.

*kl*

Just nu är jag på väg till min tenta.
Dör ångestdöden och vill helst fly till en solig strand :crazy: :nailbiting:

Lycka till!

kl

Just nu äter jag nachos <3 och funderar på om det är skitstroppigt att skriva en öppen status på FB och markera att det är ett privat konto. Låter som om jag skulle vara någon offentlig eller viktig person, vilket jag inte är, men jag vill fan inte vara vän med hela jävla världen för att de sett någon tweet av mig, det finns kanske ett skäl till att jag länkat min mailadress och inte min FB för kontakt? Mvh känner mig stalkad.

*Kl*

Just nu ska jag ta och åka till något lämpligt shoppingställe i Lund eller Malmö för att köpa julklappar. Hoppas bli klar med rubbet nu :D

kl

Just nu kollar jag på top model och äter mellanmål och dricker Pepsi max.

KL
Just nu har jag bytt webläsare, för chrome vill inte öppna buke längre. Men jag och firefox förstår inte varandra.

kl

Just nu kollar jag på Grey's anatomy. Ska strax öppna dagens andra burk Pepsi max.

Just nu funderar jag på hur tusan man ska få i sig mat eller överhuvudtaget orka laga den.. På senaste tiden mår jag illa av "mat lukt" :crazy: Och tänker inte tillåta mig själv att äta Yollibox innan jag ätit någonting mer idag än en jäkla apelsin. :mad:

*Kl*

Just nu äter jag rester från igår kväll. (Och försöker få lite ordning på morgondagens planering. Ska hinna med rätt mycket och vill inte missa något.)

Do it Riley. :)

Just nu kollar jag på Notting Hill hemma hos en vän jag ska fira jul med. Och fick av hennes mammas kille frågan vad jag ville ha för jobb då och vad tänkte jag plugga till? Hej stress.

Snälla låt mig vara ifred häruppe.
Och självskadetankarna har kommit tillbaka. Så in i helvete. Även om jag inte agerat ut något (än) så tär det.. Ataraxen hjälper mindre än förut. Orkar. Inte. Mer. Ångest.

Förlåt att jag bara spyr ur mig här jämt men... Det lättar lite på trycket.. :/

*Kl*

Just nu försöker jag fixa till appar och widgets så att min nya (spontan-inköpta) telefon blir som jag vill ha den :D

kl

Just nu borde jag tänka på sängen men är inte trött men måste vakna utvilad imorgon.

*Kl*

Just nu är jag nog färdig med telefon-fixandet. Det mesta blev rätt från början eftersom jag kopierade allting från den gamla telefonen, smidigt! :bow: Noterade dock att alarm-signalen jag haft i 1,5 år inte finns i den nya telefonen :mad: Däremot fanns det en alarm-signal som heter likadant som en av mina hästar :D

Kl
Just nu hoppas jag att mini äntligen har somnat.
Har ägnat senaste 3 timmarna åt att försöka få honom att sova.

kl

Just nu har jag gett upp att försöka sova mer, gick just upp och nu slötittar jag på nyhetsmorgon innan frukosten klockan nio.

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 576
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
809
· Visningar
24 828
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod