Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Precis kommit hem från The Hobbit 2, skitbra film!
Inser dock att jag 1. Antingen har för karaktäristiskt utseende som alla kommer ihåg, eller 2. Går på bio för mycket.
Biljettrivargubben drog nämligen av ett "MEN HEEEEEEJ! Vilken fin luva du har " när han rev min biljett, till skillnad från "hej..", "hej.." som alla andra biobesökare fick, haha
Just nu väntar jag på mamma, ska hem till familjen på uppesittarkväll.. Innan dess, hämta ut körkortet!! (Som förövrigt är hemskt, men ändå.. Körkort! )
Just nu svävar jag på moln för jag har galopperat på min häst för första gången idag och han hade en sån härlig galopp. Kändes som vi svävade fram!
Han är så fin min kille ♥
Har precis slagit in en del julklappar, fortsätter senare. Nu ska vi fika och fira första galoppen
Just nu fascineras jag över att detta är och förblir jag, uppenbarligen oavsett hur gammal jag blir. (Och med det sagt ser jag det som något ytterst positivt eftersom jag alltid vill tycka att det här med känslor och grejer är så fina och spännande och fantastiska att jag alltid blir mentalt underutvecklad av glädje när de faktiskt drabbar mig. )
God jull, Riley! Och naturligtvis alla andra fantastiska Buke-människor!
KL
Just nu har jag gett upp försöken att somna för en stund på grund av överjäklig PMS. Min mage gör så ont och jag vill ligga på den, men de två andra kvinnliga attributen är så ömma. Svettas som en gris gör jag också.
Passande då julafton är en dag då man vill vara pigg och vaken.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.