Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Kl

Just nu fixar min tös mitt hår och jag blir sååå fin :D

Blir tv om en stund och innan dess ska jag städa undan efter pysslet vi gjorde innan.

Hittar du något fint?

Kl

Just nu kollar jag på en film som går på femman. Sett den förut men den är bra.

*Kl*

Just nu ligger jag i sängen och sms:ar med Sebastian och Jonathan. Ska sova strax. Rött trött efter 2,5 timmes sömn "inatt" :p

Just nu sitter jag och wikipediar Velociraptorinae :D Allihopa.
And onwards from there! Kan bli en lång natt...

Har alltså också precis sett Jurassic Park och återupptäckt lite hur intresserad jag var när jag var mindre :love:

KL

Precis kommit hem från The Hobbit 2, skitbra film!

Inser dock att jag 1. Antingen har för karaktäristiskt utseende som alla kommer ihåg, eller 2. Går på bio för mycket.

Biljettrivargubben drog nämligen av ett "MEN HEEEEEEJ! Vilken fin luva du har :D :D :D " när han rev min biljett, till skillnad från "hej..", "hej.." som alla andra biobesökare fick, haha :p

kl

Just nu väntar jag på mamma, ska hem till familjen på uppesittarkväll.. Innan dess, hämta ut körkortet!! (Som förövrigt är hemskt, men ändå.. Körkort! :D )

Kl

Just nu svävar jag på moln för jag har galopperat på min häst för första gången idag och han hade en sån härlig galopp. Kändes som vi svävade fram!
Han är så fin min kille ♥

Har precis slagit in en del julklappar, fortsätter senare. Nu ska vi fika och fira första galoppen :D

*KL*

Just nu har jag precis tagit ut den gris-vänliga "skinkan" ur ugnen och väntar på mitt te-vatten att bli klart. IMORGON ÄR DET JULAFTON :bump: :banana:

kl

Just nu fascineras jag över att detta är och förblir jag, uppenbarligen oavsett hur gammal jag blir. (Och med det sagt ser jag det som något ytterst positivt eftersom jag alltid vill tycka att det här med känslor och grejer är så fina och spännande och fantastiska att jag alltid blir mentalt underutvecklad av glädje när de faktiskt drabbar mig. <3)

IMG_0225.jpg

Och i övrigt: God jul!

God jull, Riley! Och naturligtvis alla andra fantastiska Buke-människor! :)

KL

Just nu har jag gett upp försöken att somna för en stund på grund av överjäklig PMS. Min mage gör så ont och jag vill ligga på den, men de två andra kvinnliga attributen är så ömma. Svettas som en gris gör jag också. :meh:
Passande då julafton är en dag då man vill vara pigg och vaken. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
218
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 581
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
41 42 43
Svar
850
· Visningar
26 149
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar