Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu har jag satt mig i soffan efter en lång dusch! skulle bli utgång för jag fyller år idag, men är sjukling så det blir en soffkväll med mormor :)

kl

Just nu så ska vi snart åka hem från svägerskan. Har ätit middag och fikat. Kollar på film nu, får se när vi åker.

*Kl*

Just nu är jag snart framme på förfesten i Limhamn :D Första gången som jag och Jonathan ska festa tillsammans :bump:

Kl

Just nu kollar jag på en film som går på fyran här hemma i soffan, äntligen. Ska ta sömntabletten nu och lägga mig om en stund.

KL

Just nu sitter jag med en ångest från helvetet och funderar på vad fan man ska ta sig till när medicinerna inte vill hjälpa... Orkar inte! :meh:

Vad har du för mediciner? (behöver inte svara)
Har en hel hög själv mot ångest och oxascand/sobril är den som funkar. Allt annat är S K I T.

Tråkigt att dom inte fungerar :(

Just nu kollar jag på tv och funderar på att jag ska dra upp mannen från soffan och lägga honom i sängen istället.

Just nu tittar jag på Astrids jul på svt play. Inget festande eftersom jag börjar jobba kl 7. Somnade tidigt ikväll men vaknade igen typ vid 11 :rage:

Och just nu är jag brutalt nyvaken efter ca 2 timmars sömn och förvirrad och typ fortfarande full efter att ha vaknat till min lika brutalt nyvakna väninnas glada "RILEY, NU STÄNGER DU FÖR HELVETE AV DEN JÄVLA MOBILEN ELLER BER DEN DÄR MANNEN FATTA SIG KORTARE FÖR DU FÅR SMS FRÅN HONOM HELA JÄÄÄÄÄVLA TIDEN". What a nice and relaxed way to start my day. Och jag är way too borta i skallen för att ens fundera på att besvara några mess så nu... stirrar jag i taket och undrar om jag spyr om jag reser mig? Wääh.

*kl*

Just nu skriver jag PM och kastar emellanåt lystna blickar på sambons nya telefon. Jag insåg inte att det skulle skapa ett sådant habegär hos mig när jag köpte en ny telefon åt honom i julklapp. :p

Kl

Just nu kollar jag på prinsessan och grodan som går på femman, och tittar på när gubben lägger nya golvet i vardagsrummet.

*Kl*

Just nu kollar jag juniorkronornas hockeymatch. Oförskämt pigg efter gårdagens festande :D Jag och Jonathan tog en taxi hem vid 3-tiden, somnade framåt 9-snåret och gick upp 14.45. Kul för mig som imorgon måste köra till jobbet vid 6.15 :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 586
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 550
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
29
· Visningar
1 206

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka