Just nu är jag irriterad på... Del 4

På att det är något fel med min garderob och jag kan för mitt liv inte komma på vad det är, förutom att dörrarna inte går att stänga ordentligt...

Just nu är jag irriterad på P som har behandlat mig som skit och nu bara ignorerar mig istället. Gick inte ens och svara på om sonen skulle på fotbollsträningen idag.
Less på att inte ha jobb och på att jag också vill träffa någon som faktiskt är vettig i huvudet.

Just nu har jag precis raderat ett inlägg jag höll på att skriva i klassens grupp på facebook. Blir lite irriterad på ett gäng klasskompisar (ffa en av dem) som ska läsa dubbelt i höst och verkar tycka att det är kursledarnas skyldighet att lösa det med alla obligatoriska moment :banghead: Nej det är det inte, ni får skylla er själva när ni nu tyckte det var en bra idé att försöka läsa två kurser som går på exakt samma tider. Ert problem.

Just nu är jag irriterad på antingen Ticnet eller Göteborg Horse Show. Så pinsamt jäkla dåligt att jag får sämre biljetter för att de har framförhållning som ett kylskåp! :mad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka