Just nu är jag irriterad på... Del 4

Nu upptäckte jag att mini kissat ner hela jäkla soffan också, hämtade 6 åringen på fritids och det första han gör när han kommer hem är att vara sur, gapa och svära åt mini och stänga in sig framför datorn. Sade att vi skulle gå till lekparken senare, bara för att vi inte gick dit direkt så blev det ramaskri på mini och 6åringen blev jättesur.
Skjut.mig.nu.

Körläraren :meh::cautious:
Det går jättebra att köra med de två andra, sedan med henne känner jag bara GAAAAAAH!:wtf: Tillslut och allt går åt skogen.
Man får känslan av att inte göra någonting rätt och vara helt jäkla rutten på och köra.

Även fast jag kör som man ska, så måste hon ändå påpeka hur man ska göra och hålla en evighetslång föreläsning om det som jag just gjort. Så irriterande! Hon kan aldrig tala om när man gör något bra, som mest kan hon säga "ja det väl hyfsat"

Uppkörning i morgon och innan jag körde idag kändes det bra, efteråt kände jag bara att att det kommer gå åt skogen. :(

Men nu kör jag med X i morgon och han är klockren. Dock finns det ju visst risk att man tittar på honom istället för på vägen, men det kan vi ju tala tyst om. :angel:

Irriterad på körskolan återigen.
Kuggade på uppkörningen, bad om att inte få köra med ovan nämnda körlärare på nästa uppkörning.
Det fungerar så mycket bättre med de två andra jag kört med, bad om att få någon av dem.
Vem ska jag köra med? Jo den som jag absolut inte vill ha såklart. Suck!
Ska man nu betala för det så kan man väl alla fall få den körlärare som man faktiskt trivs med?

@Mirre byter du hela tiden? Jag hade samma lärare hela tiden och så alla jag känner.
Nej jag har haft samma hela tiden, men sedan körde jag med en annan till halkan och märkte redan där hur mycket bättre det gick och köra. Sedan körde jag med honom igen och även en lektion med en annan. Gick mycket bättre med de båda två, när jag kör med den jag brukar köra med går det alltid urdåligt

Har ont i lederna, som vanligt, har läkartid imorgon så får hoppas att man får en läkare som tar det på allvar för en gångs skull!

Dessutom blev jag stucken av en geting!

Sjukt irriterad på P-vakten som gav mig 1000 spänn i böter.

Jag stod 3 minuter på en handikappruta, hade ingen aning om att det var en handikappruta för den var så dåligt uppmärkt - vilket hon höll med om. Men hon tyckte likväl, trots att jag kom innan hon skrivit boten att jag skulle ha den. Fine, bara ett jäkligt surt äpple att bita i.

Just nu är jag allmänt irriterad. Hon jag vikarierat för i drygt två år är tillbaka några timmar per dag... Och allt är helt plötsligt rörigt, när hon kommer och frågar och "Jaha... jag brukade göra så..."-typ. Inte hjälper det att det är en person jag verkligen inte klickar med heller.

Sjukt irriterad på P-vakten som gav mig 1000 spänn i böter.

Jag stod 3 minuter på en handikappruta, hade ingen aning om att det var en handikappruta för den var så dåligt uppmärkt - vilket hon höll med om. Men hon tyckte likväl, trots att jag kom innan hon skrivit boten att jag skulle ha den. Fine, bara ett jäkligt surt äpple att bita i.

Fan vad segt! Har bara fått böter en gång och då stod jag en hel natt utanför hotell Oden på odenplan, där man inte fick parkera och inte la jag i ngt i nån automat heller så inte ens en biljett. Ställde bilen där och gick glatt därifrån hem till mannen jag träffade då haha. Fick också 1000 kr i böter men jag förtjänade det ju mer än du ;)

Är lite smått irriterad för att jag blev fotad av en vägkamera. 110 på 70-väg... Hoppas bilden blev dålig. Brukar inte köra så fort men var mitt i natten på öde område och jag hade bråttom :p

Fan vad segt! Har bara fått böter en gång och då stod jag en hel natt utanför hotell Oden på odenplan, där man inte fick parkera och inte la jag i ngt i nån automat heller så inte ens en biljett. Ställde bilen där och gick glatt därifrån hem till mannen jag träffade då haha. Fick också 1000 kr i böter men jag förtjänade det ju mer än du ;)

Är lite smått irriterad för att jag blev fotad av en vägkamera. 110 på 70-väg... Hoppas bilden blev dålig. Brukar inte köra så fort men var mitt i natten på öde område och jag hade bråttom :p
Kan trösta dig med att jag blev fotad i våras och fortfarande inte fått något brev, än:D

Men den där jäkla boten var sur... Jag får väl snällt betala, men jag ska minsann läsa den där jäkla lagen först och se om jag kan komma undan.

De som jobbar med anläggningsarbetet utanför mitt kontor.
Hela huset vibrerar och jag får extremt svårt att fokusera på det jag ska göra, dvs skriva en längre vetenskaplig text.

Kan trösta dig med att jag blev fotad i våras och fortfarande inte fått något brev, än:D

Men den där jäkla boten var sur... Jag får väl snällt betala, men jag ska minsann läsa den där jäkla lagen först och se om jag kan komma undan.

Jag blev fotad i juni med och fick hem en fin bild några veckor senare. Inte svarat på den än, och nu lär jag väl få en till :p jäkla bra jobbat av mig :p
Böter är alltid surt, hoppas du kan klara dig ur det.

På denna sabla böldacne som vägrar lämna mig ifred och i skrivande stund blossat upp värre än någonsin tidigare. SLUUUUTA JÄVLAS MED MIG INNAN MIN TID HOS HUDMOTTAGNINGEN!! Jag har viktiga saker att göra och synas i samband med de kommande veckorna och kan verkligen inte se ut som ett heroinmissbrukande hobo.

På exet som verkar anse sig ha rätt att ha åsikter om vilka jag umgås med och vad jag gör. Otroligt irriterande :cautious:

Nu åkte jag nyss förbi en tjej som var ute och red barbacka. Jag vill ocksååååå!! :arghh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka