Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy fasen vad fräckt!Jag är fruktansvärt irriterad på de personer som bestämt sig för att åka runt och göra inbrott hos de personer som evakuerat sina hem pga skogsbranden... Nu på nyheterna gick de ut med att det finns människor som är rädda för att lämna sina hem på grund utav just detta!
Jag är fruktansvärt irriterad på de personer som bestämt sig för att åka runt och göra inbrott hos de personer som evakuerat sina hem pga skogsbranden... Nu på nyheterna gick de ut med att det finns människor som är rädda för att lämna sina hem på grund utav just detta!
Just nu är jag något irriterad på att jag just blev kallad vit (och smal, lol) av Anny Berglin och andra vänstermänniskor. Om det inte vore för att jag precis kommer ur duschen och inte orkar sminka mig för att ta kort hade jag replikerat med bild när jag drar ut ögonen till två springor och har rishatt samt två ätpinnar som framgaddar.
Känner igen det där, men jag har det hellre så än att folk tror att jag är 10 år äldre än vad jag är!Just nu är jag irriterad på att jag ser så mycket yngre ut än vad jag är. Eller egentligen inte det, utan jag är mest irriterad över människor som vägrar inse att jag går på gymnasiet och inte i 7:an .
Typ: "Inte en chans att du går på gymnasiet."
Ja, jag vet att många reagerar på att jag ser ung ut men de kan väl ändå acceptera att jag faktiskt talar sanning?!
Hade inte hört om detta tidigare, men läste Expressens recension nu. Räkna mig till de jävligt irriterade.PÅ OUTKAST. Snubbiga gubbsjuka sexistiska objektifierande jävla as! Fyfan vad jag är arg. Och på att folk är så vana vid att kvinnokroppens ska vara allas att ha tillgång till att de obrytt dansar vidare på spelningen. USCH. Så jävla besviken.
Hade inte hört om detta tidigare, men läste Expressens recension nu. Räkna mig till de jävligt irriterade.