Just nu är jag irriterad på... Del 4

Jag är fruktansvärt irriterad på de personer som bestämt sig för att åka runt och göra inbrott hos de personer som evakuerat sina hem pga skogsbranden... Nu på nyheterna gick de ut med att det finns människor som är rädda för att lämna sina hem på grund utav just detta!

Jag är fruktansvärt irriterad på de personer som bestämt sig för att åka runt och göra inbrott hos de personer som evakuerat sina hem pga skogsbranden... Nu på nyheterna gick de ut med att det finns människor som är rädda för att lämna sina hem på grund utav just detta!
Men fy fasen vad fräckt! :mad:

Men fy satan! Vilka jädra människor det finns! Och här satt jag och var tårögd över hur många som erbjudit stallplatser och boende för de drabbade..
Alltid ska det finnas idioter!:rage:

Just nu är jag något irriterad på att jag just blev kallad vit (och smal, lol) av Anny Berglin och andra vänstermänniskor. Om det inte vore för att jag precis kommer ur duschen och inte orkar sminka mig för att ta kort hade jag replikerat med bild när jag drar ut ögonen till två springor och har rishatt samt två ätpinnar som framgaddar.

Förlåt, men jag förstår inte problemet?

@Cydonia Det är ju enormt rasistiskt och förminskande av en uttalad antirasist, som gärna framhåller vikten av att "rasifierade" lyfts fram, att vägra se mitt ursprung och istället benämna mig som "vit". Därtill i negativ mening, vilket gör det rasistiskt åt två håll. Att senare svara att "en utländsk person räknas inte lol" ger inte heller några pluspoäng. Tala om förminskning av oss "rasifierade" i det offentliga antirasistiska rummet!

Hur skulle det se ut om man medvetet kallade random folk för kineser? Eller en iransk vän för irakier pga. nästan samma sak och det är ju bara en person, så det gör ingen skillnad? Det funkar ju inte.

Just nu är jag irriterad på att jag ser så mycket yngre ut än vad jag är. Eller egentligen inte det, utan jag är mest irriterad över människor som vägrar inse att jag går på gymnasiet och inte i 7:an :banghead:.
Typ: "Inte en chans att du går på gymnasiet."
Ja, jag vet att många reagerar på att jag ser ung ut men de kan väl ändå acceptera att jag faktiskt talar sanning?! :mad:

@annaponny åh jag önskade att jag såg yngre ut än vad jag är! I sjuan gjorde jag praktik på en öppen förskola och fick frågan "vilken av barnen är ditt då" *harkel* ^^

Just nu är jag irriterad på att jag varit så klantig.. Gjorde fel på min anmälan till högskolan nu i höst vilket gör att jag inte kan börja plugga nu till hösten = jag är arbetssökande för första gången i hela mitt liv!

Just nu är jag irriterad på att jag ser så mycket yngre ut än vad jag är. Eller egentligen inte det, utan jag är mest irriterad över människor som vägrar inse att jag går på gymnasiet och inte i 7:an :banghead:.
Typ: "Inte en chans att du går på gymnasiet."
Ja, jag vet att många reagerar på att jag ser ung ut men de kan väl ändå acceptera att jag faktiskt talar sanning?! :mad:
Känner igen det där, men jag har det hellre så än att folk tror att jag är 10 år äldre än vad jag är!:rofl:

PÅ OUTKAST. Snubbiga gubbsjuka sexistiska objektifierande jävla as! Fyfan vad jag är arg. Och på att folk är så vana vid att kvinnokroppens ska vara allas att ha tillgång till att de obrytt dansar vidare på spelningen. USCH. Så jävla besviken.

PÅ OUTKAST. Snubbiga gubbsjuka sexistiska objektifierande jävla as! Fyfan vad jag är arg. Och på att folk är så vana vid att kvinnokroppens ska vara allas att ha tillgång till att de obrytt dansar vidare på spelningen. USCH. Så jävla besviken.
Hade inte hört om detta tidigare, men läste Expressens recension nu. Räkna mig till de jävligt irriterade.

På att min iPhone 5 bokstavligt talat håller på att gå sönder. Glaset har släppt i båda sidorna och det går inte att lyssna på musik eftersom den hela tiden stoppar, speedar upp musiken till Piff & Puff-hastighet samt går in på röststyrning titt som tätt. Och jag "kan" inte köpa en ny mobil eftersom iPhone 6 kommer snart och det känns helt jävla värdelöst att kasta ut pengar på en 5S när jag ändå måste sälja den igen efter typ en månad.

Såatte Apple, ut med 6:an nu??

Något irriterad över att precis ha blivit väckt av fem miljoner messenger-meddelanden från han-den-där. Jag har inaktiverat i princip alla konversationer utom hans för att han normalt sett inte spammar mig, men självklart var han nu tvungen att skicka en hel radda för att med en liten unges ivrighet berätta om något jag verkligen inte bryr mig om. Satt uppe och jobbade till 3 föregående natt. Mycket upprörd över detta. Mutter, morr.

På folk som envisas med att fälla ner bussättet på långa bussturer. Jag får inte plats! Tycker det är en outtalad regel om att inte fälla ner sätet när det sitter någon bakom utan att fråga.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka