Just nu är jag irriterad på... Del 4

@LadyCovergirl Eh... nej, du får fortfarande inte uttala dig! Yttrandefrihet existerar inte i denna fråga såvida man inte tycker som jag! :p

kl

På:

Var i Stockholm. Över +30. Svettades. Kreverade. Dog.
Satte mig på ett tåg hem i 2,5 timme. Gammalt Intercitytåg. Noll ventilation. Svettades. Kreverade. Dog ännu hårdare.

Jag har gått runt och fantiserat hela dagen om att få komma hem, åka ut på landet och dra ut till min orörda lilla älsklingstjärn i skogen där absolut ingen utom jag någonsin är. Ligga och flyta runt som en amöba hela dagen och hela kvällen och sen dricka vin med en väninna på bryggan och sen flyta runt lite mer och bara bosätta mig i vattnet.

Kommer hem och det är fullt jävla oväder med nedblåsta träd, åska, blixtnedslag över-fucking-allt och hällregn.
Nu sitter jag inne och dricker mitt vin framför datorn istället.
Jävla skitvärld. :'( :'( :'( </3 </3 </3

På tjejen i kassan på Burger King som vägrade låta den romska tiggande kvinnan köpa en vatten för 2 kr ("No, it's THREE! We need three!"). Så jävla irriterad hur en kan neka en annan människa vatten för en jävla spänns skillnad. Fyfan. Den pengen hade inte spelat någon roll alls för BK. Plus det är vatten!!! :banghead:

Fruktansvärt irriterad på att jag kan ha släppt in en trojan eller annan skadlig kod via min mail, det har varit så konstig aktivitet på mitt konto senaste tiden. Nu uppmanas jag verifiera min mail i tid och otid, någon har försökt logga in på märkliga platser osv, känns väldigt jobbigt med tanke på att jag är långt ifrån ett tekniskt geni. Kan vi inte bara skicka brev istället?

Dödligt less just nu på min kompis. Tror hon ljuger om sin ålder. Hon känns mer som 10 än 20. Gnäll, gnäll. Ibland tycker jag om att kortfatta mig, ja eller nej. Hon tycker man ska dra tio meningar om hur mycket man älskar varandra och sen avsluta med 10 meningar som beskriver ja eller nej. Gör man inte det gnäller hon " var inte så dryg". Fan vad less jag är!

På insekter. Alla insekter. Inklusive fjärilar som ta mig fan är det äckligaste som finns.

Mvh tjejen som just ägnat 20 minuter åt att springa runt hela lägenheten med en tidning och försöka vifta ut en enorm brun och vit nattfjäril, samt gallskrika hysteriskt och rusa ut ur rummet så fort den fladdrade iväg. Därefter satte sig fanskapet på gardinen och vägrade flyga iväg trots att jag kastade papperstussar på den (och skrek och sprang iväg för varje tuss jag kastade), så därför ligger nu hela min gardinstång inklusive gardin ute på balkongen halvt över räcket. Hoppas inte det kommer regna eller blåsa inatt, för jag öppnar inte den där sabla balkongdörren igen förrän sent på dagen imorgon när absolut inga nattfjärilar kan tänkas vara i närheten. Och nu är jag genomsvettig och gråtfärdig och behöver duscha. 1 på natten. Gurgel.

Det här är fan huvudskälet till att jag behöver en man i mitt liv. Kärlek, sex, att öppna burkar, laga saker, försörja familjen, allt är sekundärt bara han kan ta bort insekter åt mig.

På vår idrottsminister som inte har några som helst problem med ett OS i Kina eller ett fotbolls-VM i Qatar, men flippar x2 när Ryssland, Gud förbjude, är värdland till en tävling. Trams.

Värmen... jag gillar värmen då jag annars konstant fryser resten av året, men det här är extremt.. särskilt när man jobbar där det inte finns en fungerande ventilation - och jag som hatar gå byxlös på jobbet får svälja det och ta på mig kjolar och klänningar, suck.

Försöker sälja en barnvagn, har lagt ut tre bilder i annonsen från olika vinklar.
Ändå frågar folk efter bild på det och det, gaaah.

Just nu är jag något irriterad på att jag just blev kallad vit (och smal, lol) av Anny Berglin och andra vänstermänniskor. Om det inte vore för att jag precis kommer ur duschen och inte orkar sminka mig för att ta kort hade jag replikerat med bild när jag drar ut ögonen till två springor och har rishatt samt två ätpinnar som framgaddar.

Såg just en helt fantastisk medryttare sökes-annons, men kan inte svara på den eftersom jag fortfarande inte vet om jag kommer att vara tillgänglig i höst eller inte.

(Eller svara kan jag ju, men det känns sjukt oseriöst att låtsas som att jag är 100% villig och beredd och eventuellt knipa åt mig platsen bara för att sen backa ur när det visar sig att jag visst kan fortsätta rida min nuvarande medryttarhäst.)

På att personerna på min HC jag aldrig får tag på inte har hänvisning till telefontid så jag vet när det är smartast att ringa eller vet om de överhuvudtaget jobbar eller är på semester.

På datamusen som verkar va på väg att dö! Man måste klicka flera gånger för att det ska hända nått.....
Den har helt nya batterier.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka