Just nu är jag irriterad på... Del 4

Just nu är jag irriterad på att min mob inte fungerar och att mitt knä fortfarande gör ont trots att röntgen inte visade något :cautious::banghead:

Just nu är jag så överjävla förbannad att jag är glad att jag har någon form av självbevarelsedrift, för annars hade jag nog åkt på både misshandel och intrång och allt möjligt man kan tänka sig.

KAN FOLK BARA SLUTA VARA HELT IQ-BEFRIADE OCH SJUKA I HUVUDET OCH LÅTA MINA FÅR VARA IFRED!!!!!!!!!!

Detta har hänt:
10464115_10202123851953499_8208241914518316072_n.jpg

Något jävla praktpucko till idiot har klippt upp fårstaketet i stort sett varje natt och släppt ut fåren med syfte att de ska bli påkörda. Detta är förra gången, i natt klippte de upp staketet precis vid 70-vägen.

@LindgrenV : Sånt där gör mig så djupt jävla förbannad och ledsen! Har människor inget liv?! Det känns som att människan har blivit så jävla fucked up och vet knappt längre vad som är rätt och fel!:rage:

Irriterad på att min professor inte laddad upp folierna till föreläsningen!:arghh: Ska åka om 30 minuter och jag vill gärna hinna skriva ut det men jag kan nog glömma det!

Grymt irriterad på att jag inte fått mina pengar den här månaden, har bytt handledare men inte fått veta vem den nya är. Helt värdelöst.

Är irriterad på min jäkla näsa som bara rinner och rinner. Sonen sade att det regnar i näsan, känns som den perfekta beskrivningen. Rena skyfallet

Irriterad på att jag trodde att jag hade tillräckligt med tamponger hemma, men insåg igår kväll att det inte var så!

Irriterad på att jag glömde köpa bröd och lite annat igår, orkar inte gå och handla idag och har bara lite bröd kvar. Undrar om jag kan muta nån och handla åt mig :p
Mår som en påse dynga idag, ungarna är dock friska så dem är det ju full fart på. Wääh, skulle helst sova varvat med att sitta i soffan/vid datorn och äta glass. Som jag inte heller har någon. Blä

På att det är strålande sol och 25 grader varmt ute, och jag sitter inne med ett glas treo och mysig efter nattjobbshuvudvärk.

Irriterad på att inga affärer är öppna på söndagar här. Oftast tycker jag att det är bra, men ibland är det också irriterande när man behöver något. TAMPONGER TILL EXEMPEL! Blir väl och åka till macken.

Fick mens, och blev bjuden på att åka och bada. Jädra timing!
Nåväl.. städa och börja packa lite smått kan man göra istället. Är ju väldigt roligt.. eller inte...
*fortsätter gå omkring i bikini inomhus*

Irriterad på vikarien på utbildningen som gör allt helt fel och bakvänt så jag hamnar i knepiga situationer med CSN när allt egentligen är grönt :banghead:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka