Just nu är jag irriterad på... Del 4

@Monimaker Nej jag tycker inte det, känns ju som att det ligger mer bakom än att han varit sjuk också. När han varit sjuk förut har han ändå pratat med mig, när han hade öroninflammationen och inte hörde något så kom han hit och bad om hjälp osv. Men nu, ingenting.
Känner mig lurad och barnen undrar ju också varför han inte kommer hit längre

På att jag inte lyckas få över mina spel från plattan till nya telefonen. :arghh: Eller ja, spelen går ju, men inte progressen. Kul att börja om. Not.

På att minis pappa glömmer att sätta över underhållet hela tiden. Fick påminna den här månaden igen, dessutom satte han över fel summa.
Funderar starkt på att låta det gå genom försäkringskassan istället

PÅ JÄVLA SWEDBANK SOM ALDRIG KAN GÖRA SOM JAG BER DOM!
:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

"Kan ni fixa så min lön kommer direkt till mitt KONTO i stället för på utbetalningskort?"
"Ja, det fixar vi"

MEN GÖÖÖÖÖÖÖÖR DET OCKSÅ DÅÅÅÅÅÅÅ

Hade swedbank förut, krånglade jämt och ständigt.
Bytte till handelsbanken och det fungerar klockrent, aldrig varit några problem.

Jag är nästan orimligt irriterad och otroligt less på väsnades organister som under begravningsakten låter som att de håller på att slå upp ett tält däruppe på orgelläktaren:rage:

På föräldrarnas hund som skäller HELA tiden så fort det tas fram något ätbart. De ger honom och sitter sedan och tjatar på honom att han ska vara tyst och gå och lägga sig.
Naturligtvis skäller han bara ännu mer, det funkar ju :p Han får ju hela tiden varje gång han skäller.

Samt på min mob som inte vill fungera som den ska

Just nu är jag förbaskad på min kropp :yuck: Förutom mina tusen åkommor så har jag problem med knäna (två olika "olyckor") och det strålar smärta ut i skenbenen. Nu har det också börjat göra så ont i högra hälsenan att jag vill gråta en skvätt :( + att sommarvärmen gör att knäna svullnar upp och liknar handbollar och fötterna är så svullna att man inte ser att jag har anklar ens. :crazy:

På en lärare som i fredags gav lovord på senaste uppsatsen och mejlar att bara jag kompletterar med lite mer i faktadelen så flyttas hela kursbetyget upp ett snäpp.
Nu har jag suttit under helgen och kompletterat skiten och så när jag skulle mejla det till honom under lördagskvällen så hade jag fått ytterligare ett mejl angående att han vill ha skype-möte nästa vecka.
Jag undrar varför, då jag redan haft mina obligatoriska skype-prov, varpå han i sitt svar bara frågar ifall 11.30 på måndag blir bra.
Jag får då svara att det tyvärr inte går då jag jobbar hela dagarna måndag och tisdag och sedan åker utomlands, men undrar igen vad som ska sägas på skype-mötet.
"Då blir betyget X" var det enda svaret, alltså betyget som skulle getts innan kompletteringen.
Va?? Om jag vetat att han ville ha skriftlig komplettering OCH en muntlig återkoppling via skype så hade jag självklart gjort tid för det, men eftersom det aldrig behövts tidigare så la jag inte ens en tanke åt det.
Så här kan han väl fasen inte göra med så kort varsel.. dumt.:down:

Min morgon började som
(╯°□°)╯︵┻━┻

Och om det inte blir bättre snart är det risk för
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻

Sluta regna då för helvete!

Just nu är jag irriterad på mig själv för att jag av okänd anledning utvecklat en aversion mot mat som varit fryst. Skulle tina 500g nötfärs som legat i frysen i en dag, slutade med att jag slängde allt pga. spontan ÄCKLIGT-känsla. I samma veva rykte även resen av frysen, dvs. en oöppnad påse grönsaker, köttbullar samt torsk because ÄCKLIGT. Den gamla tidens "tänk på barnen i Afrika"-lärare i skolan hade inte varit stolta. Sluta nu, hjärnan, du kan inte leva på Cola Zero och sojaris.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka