Just nu är jag irriterad på... Del 4

Just nu är jag typ irriterad på mig själv och mina bekräftelsebehov. Typ någon gillar mig => NEMMEN HEJ SKA VI LIGGA ELLOR?

Madic, du är en psykad idiot. Du behöver inte ligga med en kille bara för att "komma fram till att han gillar dig".. :banghead:
Du kanske borde ta komplimangerna och den gnutta närhet du får som bekräftelse istället? Idiot.

På att jag glömde handla en hel del idag. Affären är stängd nu dessutom, undrar om man skulle göra pannkakor till frukost.

Är irriterad för att bilen är trasig. Däremot är jag glad över att jag har ett bra försäkringsbolag och ny bil så att:

1. Jag inte behöver betala självrisk i.o.m att det var en viltolycka
2. Kan inte bilen lagas får jag en helt ny

På att min kamera tycker att jag ska formatera minneskortet, går inte och fota alls nu :(
Vet inte vad som hänt med den.
Dessutom börjar jag få halsont, killen ligger med halsont och hög feber nu.
Vill inte bli sjuk!

Är irriterad på att tågstrejken skapar enorma problem för min del nästa helg (om den fortfarande pågår då, vilket det i nuläget faktiskt ser ut som). :(

@Sotfux Gud ja, jag hoppas att de kan enas snart. Jag tänkte ge mig iväg med en marginal på fyra timmar innan planet går imorgon. Känns som om det kan behövas :crazy:

Jag är irriterad på lite allt möjligt just nu. Att jag har en irriterande stallägare, är arbetslös för jag känner att jag faktiskt skulle vilja ha en egen inkomst istället för att vara beroende av min man. Vi har så vi klarar oss men det är ju en annan känsla med egna pengar. Som jag gjort mig förtjänt av. Dessvärre finns det nog inte en enda arbetsgivare som skulle vilja anställa mig..
Sen är jag irriterad på att jag är så jävla trött idag. Hade velat orka träna på gymmet idag men kunde inte för jag hade somnat på någon maskin :p
Får kanske ändå vara nöjd med styrketräning, simning och ridningen igår :up:

Önskar så att min livssituation kunde ändras bara lite åt det bättre innan sommarens slut.

Jag blir galen. 17-årig kille har gått motsvarande IV/IM på gymnasiet i TVÅ ÅR för att få betyg i nians svenska. Vårdnadshavare har varit "elaka" och tvingat iväg honom, suttit hemma och hjälpt med läxor, frågat undervisande lärare och mentor hur det går, om han säkert får betyg och "jo det går bra, ser bra ut, hör av oss om det försämras". Nu har han gjort ett gammalt nationellt prov som träning inför riktiga nationella. Blev inte godkänd och nekas att göra det riktiga nationella provet - "det är så mycket svårare, du kommer ju inte klara det, det är verkligen inte lönt att du ens försöker"

FÅR SKOLAN GÖRA SÅHÄR? tycker det är enormt kränkande, dessutom sa de åt honom att inte komma på resten av terminens lektioner, det var ändå ingen ide liksom. Fan vad upprörd jag blir.

samma mentor som jag hade närjag mådde som sämst, istället för att tipsa mig om bup/faktiskt lösa situationen som försvårade min skolgång beordrade hon mig en uppryckning, "bara". Varför jobba med elever med problem om man inte vill hjälpa dem framåt. gah.All undertryckt ilska frn när jag mådde sådär dåligt blossar upp igen. uhu.

@Cherarriduracell
Det låter inte ok att göra så, bara det hon sagt till eleven är ju verkligen kränkande och borde väl nästan kunna klassas som ärekränkning. Hon verkar ju fullständigt olämplig för det jobb hon har.
Men killen och/eller hans föräldrar borde kunna gå högre upp och få upprättelse. Det är klart att killen ska få göra provet.

För övrigt är jag irriterad på att killen blir borta hela helgen igen!
Han är ju fasen aldrig hemma på helgerna, måste han verkligen åka bort precis varenda helg? :(
Nu har vi dessutom inte träffats något i veckan alls, förutom en stund idag där han mest satt vid datorn och jag badade med mini. Så det blev ju inte mycket till umgänge direkt.

Är så irriterad på att inget går smidigt. Först var det ok att jag hade min häst hemma, sedan två månader senare ska "alla inhyrningar vara borta i höst" dvs jag får inte ta hem min andra häst och vårda henne under optimala förhållanden. Surt, men jag äger ju inte stället.

Men för att inte bli den bittraste av bittra kan jag ju trösta mig med att jag slipper köra transport till ridhus med 2 ponnyer hela vintern, jag slipper bygga den där sadelkammaren jag längtat efter och jag slipper tassa på tå. Det är ju okej ändå.

På folk som lider av total avsaknad av vett i skallen och skam i kroppen.
Om jag påminner om att få tillbaka mina utlånade pengar ska jag banne mig ha tillbaka dem utan några som helst "men" eller övriga former av protester eller undanflykter. "Men du har ju gott om pengar, så det kan inte vara någon panik?". Det spelar ta mig fan ingen roll om jag så har tio miljoner på kontot och har lånat ut en hundralapp, jag ska ha tillbaka varje öre i tid. Aaaaaaaaaaahhhhhhhh.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka