Just nu är jag irriterad på... Del 4

Jag är irriterad på att hela lönen försvann till räkningar. Har alltså cirka 300kr kvar av lönen, tjoho!
Är också ledsen och irriterad över hundens patellaupphakning... Och att jag börjar bli förkyld.

Färdigirriterat för en stund tror jag!

Så grymt irriterad på att jag trodde att jag skulle få tillbaka mer på skatten än jag fick.
Fan också!

Killen har varit borta sedan i fredags, inte ett ljud på hela helgen och världens kortaste ickegivande svar när jag hörde av mig idag.

Fick samtal från praktiken i morse att den var avbruten pga frånvaro.
När det är dem själva som sagt ifrån "det har dykt upp saker så du kan inte komma idag" eller "vi har annat och göra idag så det går inte idag" sedan skyller de på att de inte kan planera för att jag inte är där. Hur fasen ska jag kunna det då när jag aldrig vet om jag ska dit eller inte? Jäkla nötter.

Kan någonting i mitt liv gå bra, någon gång för en gångs skull?

är fortfarande irriterad på de tillfällen folk gör bort sig/gör fel men vägrar inse/acceptera/låtsas om att de faktiskt gjort fel. Jag är ändå ok med att man gör fel, det gör alla någon gång, det som spelar roll är ju hur man hanterar det efteråt. Kan man stå för att man hade del i problemet eller är man fortfarande ofelbar..............

På att en gammal vän som jag inte har kontakt med längre skickade ett väldigt kort och koncist meddelande och nu vägrar svara. Va fan hörde människan av sig från första början då? Pucko.

Irriterad på att min inloggning på fotosidan inte funkar.
Måste skaffa nytt lösenord varje gång för att kunna logga in, jätteirriterande

Lite småless på att killen blir borta hela helgen IGEN. En onödig sak och störa sig på kanske, men han har varit borta varenda helg ett tag nu.
Visst vi träffas i veckorna och sådär, men det är ju helger man har tid och göra saker.

På mig själv, pga. måste VERKLIGEN bli bättre på att bli en motsvarighet till yes man, dvs. en no girl, och det gäller verkligen alla delar av mitt liv. Ibland är det kanske att föredra att göra folk besvikna genom att inte vara perfekt, framför att lida både fysiskt och psykiskt för att jag helt enkelt inte "vågade" säga nej. Måste prioritera trivsel och nöje > prestige, åtminstone i vissa situationer.

Jävligt irriterad på att jag är vaken och hemma när jag egentligen skulle vara på Sweden Rock med gästlista idag. Fitta.

Mitt lag. De blev vrålsura och började skriva en massa skit och elaka pikar på facebook, bara för att min häst blivit dålig.. Men trevligt hörrni, då slipper ni mej i framtiden.

JAG KUNDE HA SVURIT PÅ ATT DEN SATANS JÄVLA KLOCKJÄVELN SA 06:15. NU KOM JAG ZOMBIFIERAD UT UR DUSCHEN OCH KONSTATERADE ATT SÅ INTE VAR FALLET. JAG HAR GÅTT UPP EN TIMME FÖR TIDIGT OCH BARA FÅTT SOVA TVÅ TIMMAR.

Skjuuuuuut miiiiiiiiiggg.

....det är jag irriterad på.

Grymt irriterad på att jag fått utslag runt fotlederna som kliar satan! Inte en aning om vad det är heller

Irriterad på att det nu är fjärde dagen i rad med noll energi och ont i kroppen. Tyckte det var bättre när jag vaknade, men var uppe två timmar och så poff borta.

Jag är irriterad över att min dotter och min man är sjuka när vi har massor som är planerat.

Är även irriterad över min onda fot som jag inte har tid att ha ont i.

Att symaskinen jag köpte för två månader sen (begagnat) precis sa poff och började ryka :cry: Jag hade bara kopplat in sladden och börjat trä den :confused: :arghh:

Irriterad på mitt satans knä.
Har jag det rakt, kan jag knappt böja det och har jag det böjt kan jag knappt räta ut det.
Bah!

Menshelvetet.
Måste man ha mensvärk ett bra tag innan man får skiten? :cautious:
Om man bara kunde hitta ett annat p medel som funkade så man slapp skiten helt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka