Just nu är jag irriterad på... Del 4

Jag är lite småirriterad på en person som är skyldig mig pengar för lite saker jag köpt till henom men som inte hör av sig om när jag får tillbaka dom så jag kan skicka iväg paketet. Känner att jag varit tillräckligt snäll som ens lånat ut dom och tagit mig tid att handla massa saker åt någon annan när jag verkligen inte behöver det. Men problemet löser sig ändå eftersom jag lämnar tillbaka det jag köpte åt personen. Så slutar jag vara snäll och lägger ut pengar/handlar åt någon annan igen :up:

"Och om du har 40 generationer med banan ryggar reggade i SKK och de av någon okänd anledning får en i sin 41:a generationskull valp som är rakryggad... får den inte registreras som schäfer. "
Hej, jag är sjukt okunnig men vill gärna tycka om saker och ha rätt
:banghead::banghead::banghead::banghead:

Mig själv som går och provar baddräkt när jag har mens och således är extra känslig (buhuu jag är tjooock), har mensmage och är allmänt svullen överallt. :banghead: :up::up::up:

Att vårat lönekontor har ändrat så att lönen inte kommer före helgen utan på måndag :banghead:
Dom kunde väl ändå informerat?!

Jag är irriterat på en person som uppenbarligen inte kan lyssna på instruktioner och göra som man säger. Det blir ju konsekvenser av skiten, som drabbar mig och min jävla sömn :banghead:

På att jag helt oförklarligt har råhög feber?! Gick och la mig som vanligt igår, vaknade fem timmar senare och höll på att dö i feber, och har följaktligen ägnat hela dagen åt detsamma. Inga andra symptom än svinhög feber/hallucinationer/yra, och det är typ först nu jag kan sitta upp och inte tror att lägenheten håller på att attackera mig. Fattar INGET.

Och på att jag mår för dåligt för att spela nya episoden av The Wolf Among Us. Wääh.

Jag är lite småirriterad på en person som är skyldig mig pengar för lite saker jag köpt till henom men som inte hör av sig om när jag får tillbaka dom så jag kan skicka iväg paketet. Känner att jag varit tillräckligt snäll som ens lånat ut dom och tagit mig tid att handla massa saker åt någon annan när jag verkligen inte behöver det. Men problemet löser sig ändå eftersom jag lämnar tillbaka det jag köpte åt personen. Så slutar jag vara snäll och lägger ut pengar/handlar åt någon annan igen :up:

Det här är jag fortfarande irriterad över just nu. Eftersom betalningen fortfarande uteblivit. Med hen har fram tills jag ska tillbaka till butiken på sig att betala. Typ till lördag. Sen tänker jag aldrig mer göra någon en snäll tjänst.

Jätteirriterad på min mage som gör ont och inte vill sluta göra ont trots värktabletter :cry: Det borde vara mensvärk men jag börjar misstänka att det är något annat. Smärtan sitter för högt upp och känns helt annorlunda. Värme hjälper hyggligt och jag ska försöka luska ut vad för mat som kan tänkas godkännas.

Jävligt otajmat då jag har en hemtenta att skriva :arghh:

På allt liberalt gnäll från partiet. Vi har gjort den snyggaste, starkaste videon på länge. Var tysta.

@Araminta Åh jag vet hur du känner, Jag hatar magproblem.

Fick åka in till sjukhuset i torsdags för att jag bara låg och tokgrinade för att jag hade så ont i magen, kunde varken sitta, stå eller ligga. Mitt högra ben var helt bortdomnat och jag kunde inte känna något alls, ryggen kändes som om en häst hade sparkat mig. Allt var extremt smärtsamt. Jag fick en hel massa smärtstillande så att jag somnade men innan det så passade de minsann på att ta blod så att jag svimmade och mådde skit på grund av det också. Men tydligen så är det inget fel på mig enligt varje sig blodprover eller deras undersökningar. Eller jo, blod i urinen hade jag men det var det inte så noga med. De skulle ringa i början på veckan med förslag på lämpliga mediciner efter att de odlat lite på proven, men det har ju såklart inte hänt.

Kan fortfarande inte äta, eller jo, jag äter pulversoppa för det är det enda som inte gör ont och får i mig ungefär 300 kcal om dagen. Bra bantningsmetod om man ska se något positivt i det hela.

@Wingates: Jag också :yuck::nailbiting:

Spontan reaktion: Hilfe! :confused::banghead:Obehaglig/läskig är bara förnamnet.

Och varför ryska mitt i allting? Ryssland är inte med i EU. Den isländska översättningen är dessutom väldigt märklig :cautious:

@Wingates: Jag också :yuck::nailbiting:

Spontan reaktion: Hilfe! :confused::banghead:Obehaglig/läskig är bara förnamnet.

Och varför ryska mitt i allting? Ryssland är inte med i EU. Den Isländska översättningen är dessutom väldigt märklig :cautious:

Ja eller hur :/
Nä det fattar jag inte heller! @Riley vet säkert, gissar även på att den hon syftar på ovan. Själv tkr jag inte den är stark och snygg alls!

Trevligt att man rippar en fransk nazivideo med.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka