Just nu är jag irriterad på... Del 4

Har jobbat 02-06.30. ska inte jobba imorgon natt. Bestämmer mig för att bara sova lite på soffan, så att jag ska kunna somna ikväll och vara trött nog att inte vakna mitt i natten. Sover någn timme på soffan, vakna och är stel i nacken, tycker att SÄNGEN ÄR EN FETT JÄVLA BRA IDE.

klockan 14.00 vaknar jag igen. Trodde hundar var bra väckarklockor men denna har ju bara krupit upp i sängen med mig och gosat hela förmiddagen - SKA DOM INTE BLI KISSNÖDIGA ELLER

nu kommer jag ju aldrig kunna sova en hel natt.

Just nu är jag irriterad på att jag har varit hemma hela förmiddagen för att min vattenmätare skulle bytas. Det var sagt mellan 10 och 12. Ringde nyss och då hade de tydligen glömt bort det :banghead: Hejdå ridtur i solsken! :mad:

På att jag precis påmindes av vänner om att Metallica spelar i Stockholm idag FAN HELVETES TA ALLT.

Mvh dels haft feber i fyra dagar, dels ändå hade varit tvungen att hålla i pengarna pga. Almedalsveckan och två utlandsresor, men... buuuuuuuuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuu!!!

Såg nyss ett klipp som en vän på fb lagt ut.
Dottern drar hunden i svansen, den visar tydligt att den inte gillar det och försöker komma därifrån.
Föräldrarna filmar bara och tycker de är så söta ihop :confused:

En falsk "vän" som gör allt för att förstöra. Synd för henne att hon inte lyckas och att man har andra riktiga vänner att umgås med istället :)

när man frågar hur allt går (jo allt är jättebra :)) för att en knapp vecka senare få ett "vi måste säga upp kontraktet nu pga omständigheter"

från klar himmel. vad fan.

Jag är irriterad på att jag måste skynda mig till skolan. Egentligen. Men min morgonrock är ju så sköööön :arghh: Hur ska jag ens kunna lämna den? Får en gå i morgonrock offentligt? (OBS den är rosa och fluffig)

Jag är irriterad på att jag måste skynda mig till skolan. Egentligen. Men min morgonrock är ju så sköööön :arghh: Hur ska jag ens kunna lämna den? Får en gå i morgonrock offentligt? (OBS den är rosa och fluffig)

Klart man får, man måste ju ta lite risker när det gäller att skapa nytt fashion.

Jag är irriterad på att jag måste äta antibiotika, när jag vet hur kasst jag mår av det. Men det är väl bättre än att gå och få blodförgiftning och dö. :p

Just nu är jag irriterad på precis allting. Jag är bara allmänt bitch idag och hade helst velat stanna kvar i sängen med en kudde över huvudet och ett gäng alvedon i kroppen.

På läkarvården här. Förra gången jag var hos doktorn ville han skicka mig till en psykolog för han trodde mina problem var i huvudet och inte i kroppen. Bytte doktor.
Idag var jag hos en annan för mina knän som gjort ont från och med i tio år och blivit mycket värre senaste tiden. Har ont varje dag. Han sa i stort sett till mig att det var bara att leva med och det kunde ju inte vara så farligt för jag kan ju trots allt fortfarande gå? :eek::mad::banghead:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka