Är irriterad på att stallet ALLTID är lortigt när jag kommer dit. Har inte orkat gå in där mer än några gånger på en månad eftersom det är så psykiskt jobbigt, varje gång städar jag (sopar ur spån, hovkratsskräp, sand och hö) och lämnar stallet snyggt, någongång har jag tom mockat alla boxar eftersom ingen annan tycker det verkar vara en bra ide och VARJE GÅNG jag städat dröjer det max 24 h innan det är likadant igen.
jag förstår inte. Och det är många saker jag inte förstår, typ
1. 5 boxar finns i stallet, man ska in med 4 hästar. Ändå använder man den enda box som den femte hästen (som normalt är inne på nätterna) står i.
2. man mockar inte efter sig när man lånat just den boxen boxhästen bor i nattetid
3. Man mockar inte ens boxen ifall den var nymockad och nyspånad innan man lånade den
4. man mockar ingen av boxarna (som bara används som uppställningsplatser då man ska motionera sina hästar) någonsin
5. man har mögligt hösilage/kiss/sörja liggandes i botten på uppställningsboxarna
6. man drar in centimetertjocka lager av skit varje gång man tar in ovan nämnda 4 hästar
7. man släpper ut hästarna och går ifrån stallet ögonaböj utan att ens se sig om efter var kvasten står.
8. man hittar stallet sopat varje gång. Minns man inte att man lämnade det lortigt som fan eller tror man att manstädade efter sig eller tror man att person nr 3 gillar att städa bara????