Just nu är jag irriterad på... Del 4

Jag är irriterat på att jag tror att jag fått magkatarr. Haft en vidrig halsbränna i 24 timmar och sedan förmiddagen idag har den lett till att jag i princip kräks så fort jag rör mig. Kunde således inte jobba på eftermiddagen och har svårt att få i mig någon vettig mat. Jag har tenta nästa vecka, har inte tid med sådan här skit :cry:

Jag är irriterat på att jag tror att jag fått magkatarr. Haft en vidrig halsbränna i 24 timmar och sedan förmiddagen idag har den lett till att jag i princip kräks så fort jag rör mig. Kunde således inte jobba på eftermiddagen och har svårt att få i mig någon vettig mat. Jag har tenta nästa vecka, har inte tid med sådan här skit :cry:
Åh men din stackare :(

Åååh, jag hörde precis Pog bygghandels radioreklam - igen- Jag hatar dem! Alla som jag har hört. Ååååh, det kryper i mig! Så HEMSKA! Och sen direkt som reklamen för vårdcentralen i Skåne. Alltså. Ååååh. *knyter nävarna*

Då är det fan illa alltså! Lider med dig :( Men det går över det här med ska du se.
Tack, hoppas på att sova bort det värsta till i morgon, men jag har redan sovit fem timmar idag och det hjälpte inte så det är väl tveksamt :cautious:

Mycket spännande känsla att vara sugen på ALLT, samtidigt som jag mår så illa att blotta tanken på att svälja en enda tugga leder till en katastrof :p

@McFlurry inte för inte som du är min stjärnis, eller hur? :D

Sjukt irriterad på folk som tar en parfymdusch innan de går ut. Speciellt när de gör det i ett litet rum utan ventilation där jag försöker sova. Kliande ögon och trängande huvudvärk, check!
Blir ju inte bättre av att jag tillbringat de senaste nätterna i ett gammalt värdevalv i en stenhård våningsäng..

Ni kanske bara behöver lära er att ta en komplimang?

vilket satans jävla nöt.

@Stalone Meh, förstår ni inte att han gillade henne så mycket att han blev blyg och inte vågade ta kontakt på något annat sätt? Se det som en komplimang och var glada (och tacksamma)!

Ah, just det. Glömde ju att en ska ta det som en komplimang! Tack för att ni påminde mig! Är så lätt att tro att snubbar ska ragga genom att vara snälla och schyssta, men de bästa använder sig ju av den lite mer förfinade taktiken "bete sig som ett rövhål" istället.

Irriterad på att jag fick gå hem tidigare från praktiken pga uvikänningar. IGEN!! Gaaah!
Plus att jag är irriterad på att spelet hänger sig vid en viss bana hela tiden. Jagvillkommavidarejuförfasen!

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska orka med kvällen. Igår jobbade jag och gick på fyra olika events. Ikväll har jag tre grejer jag borde gå på men håller redan på att somna framför datorn. Borde dessutom fräsha till typ duscha men jag orkar verkligen inte. Vill bara gå under jorden och förenas med min säng. Zzzzzzz.... :P

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka