@niphredil Åh, hur gör man en sån spoiler-knapp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan jag berätta förstår du! Du klickar på den snygga lilla ikonen som är till vänster om det som ser ut som en diskett. Om du håller musen över den så säger den "infoga". Klicka där och välj Spoiler@niphredil Åh, hur gör man en sån spoiler-knapp?
Åh men din stackareJag är irriterat på att jag tror att jag fått magkatarr. Haft en vidrig halsbränna i 24 timmar och sedan förmiddagen idag har den lett till att jag i princip kräks så fort jag rör mig. Kunde således inte jobba på eftermiddagen och har svårt att få i mig någon vettig mat. Jag har tenta nästa vecka, har inte tid med sådan här skit
Då är det fan illa alltså! Lider med dig Men det går över det här med ska du se.[USER=6459]@niphredil Jag tycker rätt synd om mig själv just nu Kan inte ens äta glass [/USER]
Tack, hoppas på att sova bort det värsta till i morgon, men jag har redan sovit fem timmar idag och det hjälpte inte så det är väl tveksamtDå är det fan illa alltså! Lider med dig Men det går över det här med ska du se.
Ni kanske bara behöver lära er att ta en komplimang?
vilket satans jävla nöt.
@Stalone Meh, förstår ni inte att han gillade henne så mycket att han blev blyg och inte vågade ta kontakt på något annat sätt? Se det som en komplimang och var glada (och tacksamma)!