Just nu är jag irriterad på... Del 4

På att jag är så jävla klantig!
Skulle träffa studievägledaren för utb jag vill in på idag. Men tog fel på tid och blandade ihop den med datumet. Var ju 10.15 inte kl 14. Gaaah!
Jävla klant jag är!

kära hushåll, sköt dig själv.

Är få saker som irriterar mig så mycket hemma som att hänga tvätt/komma ihåg att ta ut tvätten ur tvättmaskinen/mötas av illaluktande kläder då jag kommer ihåg att jag tvättat för 3 dagar sedan...

Sen disken då. Och allt småplock som man inte vet var man ska göra av efter flytt

Ja just det, sedan är jag löjligt irriterad på decoupage också. Är med i gruppen "återbruka mera!" på facebook och kräks påalla som ba "åh återbrukade krukor genom att klistra på en servett!" "mamma fick en gammal tegelpanna med servetter på i födelsedagspresent!" osv. osunt irriterad över en sån skitgrej, haha.

På att vi fick skräp i brevlådan idag. Stod något om "maj", "eu" och "sd" på. Bah. Tog inte ens in det i huset som tändpapper, det gick i gröna soptunnan direkt. I cirka hundra bitar.

@Linta

10155985_641228705958197_4639404279456799693_n.jpg

Åååhhh, Guuuuud, hjälp mig, jag är SÅ irriterad!
Har en idiot på mailen som inte kan skicka en pdf. Hon är totalt oförstående och försöker få det till att det är jag som är dåren när jag, helpdesken+div andra datakunniga människor ser att det är hon som är puckot!
Dessvärre går förmodligen en stor affär i stöpet för mig p.g.a detta eftersom jag måste vara "idioten" som snällt förklarar att hon gjort fel. Och hon vägrar dessutom att prova igen utan ska nu minsann vända sig till någon annan som KAN och har en RIKTIG dator.

GAAAAAAAAAAAAAAHH, skänk mig friiiid!

Jag är så jävla irriterad på min förkylning jag åkte på i måndags. Hatar att snora och ha halsont!

Ont i huvet:banghead: och inte blir det bättre för att skolan ska ge oss grupparbete över sommaren, hur pysslar man ihop det när alla är i olika tidszoner och ingen vill jobba när man är ledig. DÅLIGT:arghh:

Jag skjuter för helvete någon om mina mentions på Twitter inte börjar synas snart igen. Avgå Twitterteknikercepen!

Just nu är jag irriterad på snubben som raggade på min kompis på krogen genom att kasta pommes i hennes nylle. Och inte alls förstod när vi blev sura på honom och tyckte han borde lära sig sociala koder. :banghead::banghead:

Just nu är jag irriterad på snubben som raggade på min kompis på krogen genom att kasta pommes i hennes nylle. Och inte alls förstod när vi blev sura på honom och tyckte han borde lära sig sociala koder. :banghead::banghead:
Ni kanske bara behöver lära er att ta en komplimang?

vilket satans jävla nöt.

@Stalone Meh, förstår ni inte att han gillade henne så mycket att han blev blyg och inte vågade ta kontakt på något annat sätt? Se det som en komplimang och var glada (och tacksamma)!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka