Just nu är jag irriterad på... Del 4

Att nån granne tagit sig friheten att dra över en en närmare en timma på min tvättid. Lämnade kvar min tvättkorg och hoppas att det är signal nog. Börjar bli less på att saker går mig emot just nu :mad:

Att nån granne tagit sig friheten att dra över en en närmare en timma på min tvättid. Lämnade kvar min tvättkorg och hoppas att det är signal nog. Börjar bli less på att saker går mig emot just nu :mad:

Jag hade avbrutit hans tvättmaskin och helt enkelt lagt hans blöta tvätt i en hög nånstans. Varför tvättar han på din tvätttid? Isf får han väl skylla sig själv tänker jag?

Jag hade avbrutit hans tvättmaskin och helt enkelt lagt hans blöta tvätt i en hög nånstans. Varför tvättar han på din tvätttid? Isf får han väl skylla sig själv tänker jag?

Det visade sig vara en småbarnsmor som tagit fel på datum. Hade inte hjärta att kasta ur hennes tvätt. Dock ledde det, i kombination med att ena maskinen är trasig, till att jag nu har en två kilo blöt tvätt hängande i mitt 12 kvadratmeter stora rum... Kan inte den här veckan bara ta slut nån gång? :crazy:

Jag är irriterad på att typ "kollega fast inte på samma företag som jag" är så helvetes förbannat snygg. Jag tappar fokus, gaaaaah!

Sen är jag irriterad på en annan kollega. Hans resonemang är totalt ologiska. Han är så inhelvetes överoptimiatisk. Och han tjatar om samma slutdiskuterade saker om å om ingen!

Exempel: Min rygg är åt helvete. Hade jag iprincip velat så hade jag typ kunnat vara sjukskriven livet ut, men jag vägrar leva på systemet. Jag behöver bara få gå undan och andas ibland och liksom få grejer inställda så dom passa mig ex. Bilsäten mm. Senario: jag ställer om bilsätet för typ femtielfte gången (annan kollega som kört innan mig). Typ 20: de gången säger han -"Hade det inte typ varit skönare att vara hemma på sjukpenning nu? Du kunde juuu skrivit en bok eller något!" FÖR HELVETE. JAG SLÅR SNART IHJÄL DIG!

Irriterad på att behöva vänta på folk som säger en tid och inte dyker upp då.
Har faktiskt annat och göra än att vänta halva dan.

Är irriterad på korkade människor som alltid alltid ska kommentera något negativt om en. Aldrig någonsin hör man något positivt. Varför är vissa människor så? Jo, för att dom är korkade :banghead:

Irriterad på folk som säger att de ska bjuda på mat, sedan kommer man dit och så sätter sig alla framför tv:n, det som skulle lagas till stoppas in i kylen igen och det ställs fram en skål med godis istället.
Säg det direkt då så kan man äta innan man går hemifrån, hungrig ju.

På att någon som står mig väldigt nära vägrar gå och kolla upp leverfläckar som börjat klia och förändras.
Varför kan man inte få tvinga folk till vissa saker med våld?

På att min sambo envisas med att lägga till 'Mufasa' varje gång han frågar mig "Qué pasa?". FÅR SVÅRT BRYT på detta.

@LindgrenV Du får komma hit och använda dina två fraser; Qué pasa Mufasa? samt pollo grande. Mycket användbart!

Irriterad på folk som säger att de ska bjuda på mat, sedan kommer man dit och så sätter sig alla framför tv:n, det som skulle lagas till stoppas in i kylen igen och det ställs fram en skål med godis istället.
Säg det direkt då så kan man äta innan man går hemifrån, hungrig ju.

Men va? Så kan man ju inte göra?!

Jag stör mig på att jag uppenbarligen inte kan skilja på jobb och fritid. Inser att jag i maj kommer ha jobbat ca 260 timmar. Konstigt att jag känner mig risig. Har när jag tänker efter inte haft en enda kväll bara typ hemma i soffan på flera månader.

@tornblomma Nej helt galet

Irriterad på allt ogräs som jag måste rensa bort från landet, finns det något tråkigare?
Hatar trädgårdsarbete (så ironiskt eftersom det är det enda jag sysslar med på dagarna numer.)

På min (förvisso ruskigt heta) granne som åker fram och tillbaka utanför med sin väldigt högljudda mc.
Var tvungen och stänga dörren för att höra vad de säger på programmet jag tittar på.

På att jag har en hjärna som motarbetar mig/sig själv.
Det suger :(

På att det springer ekorrar på vår altan så man inte kan sitta där :arghh:

På att min hund åt upp mina ostbågar! :mad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka