Just nu är jag irriterad på... Del 4

Just nu är jag ohyggligt irriterad på minst en person och troligen på fler. Gaaah! Enda möjliga sättet att reparera detta är att jag imorgon får ett erbjudande som är bättre än detta.

På pollen.

Fuck youuuuuuuuuu.

Mvh mina röda ögon, min rinnande näsa och min svullna, svidande hals.

På folk som envisas med att de absoluuut måste prata med mig "eftersom jag verkar ju så arg på x"
No shit?
Ursäkta men du har sig själv att skylla och jag har sagt nog om det. Men uppenbarligen fattar inte människan att jag inte har minsta intresse av att ha kontakt. Dessutom måste x stå enda upp i ansiktet på mig varje gång. Jag backar och människan går efter. Suck!

Detta:
F%C3%B6rvaringl%C3%A5da-liten-tjej.jpg

Lyxig-F%C3%B6rvaringl%C3%A5da-liten-pojke.jpg

:yuck: snacka om att antyda att flickor ska vara snälla och söta och pojkar leka ute och busa

På att jag dricker supermycket vatten just nu så jag kommer vara kissignödig hela natten oavsett hur ofta jag går på toa:D

på att min box lär vara omockad och att det börjar skymma ute.

Är irriterad på mer men inget jag törs skriva. så dåär jag väl irriterad på att jag är en fegis som är mån om att andra ska gilla mig också.

På att människor i mina flöden havererar över ESC. Skaffa ett liv för helvete och inse att en tävling i politik av och för vissa grupper samt media och ESC-nördar inte är = hela Europa har gått bananas.

Vad som är för jävligt är att Frankrike bara fick två poäng. MER SYRA TILL FOLKET!

Mvh behöver mer alkohol pga. att irritera sig på folk som irriterar sig på schlager känns lågt även för mig.

Att inte få vara ifred i badrummet :banghead:
Hatar när folk ska stå och prata (ropa tjata, skrika) på andra sidan dörren.

Herregud jag får duscha!
Låt mig vara en minut! Är ju inte som att jag är enda vuxna här liksom.

På att pojkvännen är så seg på att logga in på FB/skype. Han skulle "bara" äta något. Det var tre timmar sen! :mad: Misstänker starkt att han somnat :banghead:

/Trött och på dåligt humör

På att jag, typ en timme efter att ha postat i glad-tråden om hur glad jag är över att distriktet har fullt upp denna vecka, får rethosta, kliande hals och börjar känna mig dålig.

VARFÖR?!?!?! Jag ska debattera på torsdag, jag har fan inte tid med detta. Å andra sidan kanske jag kan få stå bredvid V alternativt MP och hosta dem i ansiktet. Hm.

är fortfarande irriterad på att jag är för mån om att inte vara jobbig för att våga säga ifrån i stallet hemma.
Min häst gnäggade ashögt förut och jag vågar inte gå ut och kolla varför för jag vet inte vad jag ska säga när jag träffar någon.

I fredags mockade jag min box grundligt, blev mer än en kärra så när jag bara hade liiiite bajs i kärra nr två tänkte jagatt det var en bra ide att mocka åt stallägaren och den andra inackorderingen också, eftersom de inte mockat alls senaste 2-3 ggr deras hästar varit inne. Mockade och spånade, visserligen inte ombedd men hade väntat mig ett sms med typ "tack vad gulligt att du mockat!"

Nästa gång jag kommer ut i stallet ligger 2-3 högar elefantskit i varje box inklusive boxen min häst normalt står i, stallgången är det skitigaste jag sett med sand, jord, fårdiarré (????) spån och hö. Jag lämnade stallet snyggt, möts av en syn som om de typ flytt från krig eller nåt.

Jag vet liksom inte vadjag ska säga. Hur jag ska säga. Tydligen uppfattas jag som dum och konstig som inte vill slava åt andra utan att få något tillbaka (baserat på förra gången jag sa ifrån om en grej) så jag vet inte riktigt hur jag ska säga att saker och ting inte fungerar. Men jag MÅSTE säga det, jag BOR här och jag mår dåligt över att det inte fungerar. Ändras inget måste jag ju flytta och det är jag ju inte så himla sugen på.

VIsserligen skulle det ta mig typ 15 min att städa stallet men jag orkar inte vara askungen hela tiden och göra saker åt andra som de kan göra precis lika bra som jag. Jag städar ju efter mig, varför ska jag städa efter fyra hästar till?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka