Just nu är jag irriterad på... Del 4

Irriterad för att jag help plötsligt känner mig instängd inomhus. Vf jag har aldrig känt mig klaustrofobisk ens i minimala garderober och nu är jag inträngd i ett villakvarter och det känns som att byggnaderna kryper närmare. Jag är officiellt sjuk.

HEN-motståndare. Alltså använd ordet eller låt bli - jag kan verkligen inte bry mig mindre. Men hur fan ett litet jävla ord kan vara så fruktansvärt provocerande att användandet av det (över huvud taget inte alls i syfte att provocera någon) tvunget måste leda till rena personangrepp och totala diskussionsurspårningar är för mig en total jävla gåta. GAAAAAAAAH vad less jag blir.

Idag är jag irriterad på ALLT. Fan. Orkar inte med humöret. Irriterad och ledsen över ingenting och allting.

Mvh världens bästa sambo

På TiVo reklamen, där ungen (som för övrigt är sådär hes och täppt i näsan som tydligen alla reklamfilmsbarn måste vara för att det ska låta rätt eller något) klagar på att lillebror har stulit iPaden och mamman har laptopen, så nu måste hon roa sig med TV:N av alla saker här i världen! Så har man ingen iPad och ingen dator att leka med så är tv:n det tredje alternativet för en nioåring? Jag brukar inte klaga på dagens teknikhysteri, men när jag ser sådant blir jag faktiskt lite orolig...

Lata människor som måste tigga skjuts överallt för att de inte orkar lista ut hur man tar sig dit. När jag då snällt tar reda på hur man tar sig dit, dvs skriver både vilken buss, hur lång tid det tar och vad hållplatsen heter, då får tillbaka: "Fixar annan skjuts." :meh: Gör som du vill, liksom...

edit: Ok nu fick jag ett tack och en smiley, men ändå. Mvh lättretlig :p

På att jag mår allmänt uselt idag, har utvsamtal på dagis i morgon och ett annat möte på eftermiddagen.
Har inte tiiid och vara sjuk ju!

Ni vet när man bor med någon och måste bajsa?

Har precis lärt mig bajsa vid behov (typ) MEN HUR GÖR MAN NÄR HAN HAR KOMPISAR HÄR???? min tarm tar inte hänsyn till det.

På att min häst aldrig blir frisk och på att jag är i sverige. Kom hem från australien i förrgår och är redan deprimerad :( (och ja, en sjuk häst gör det ju inte bättre direkt)

På att min häst aldrig blir frisk och på att jag är i sverige. Kom hem från australien i förrgår och är redan deprimerad :( (och ja, en sjuk häst gör det ju inte bättre direkt)
Åh vad tråkigt :(, stackars lilla hästen. Men hur var Australien? Vill gärna höra om hur du haft det!

@Cherarriduracell haha, jag avskyr att gå på toa med besök hemma! Men det är ju egentligen bara att göra vad man ska. Ingen mer än en själv bryr sig ju så jäkligt egentligen!

Jag är irriterad på att jag är blek. Jätteblek. Har ingen lust att lägga mig ute på gården mellan lägenheterna för att sola. Och så är jag irriterad på att jag varit inne konstant den senaste veckan, har inte haft någon ork till att göra något. Men nu måste jag skärpa till mig. Med start idag, måste ut i friska luften.

Är irriterad på att jag är sjuk.
Har fått i mig en macka och en glass idag. 0 aptit verkligen. Yay..
Missar sonens fotbollsträning ikväll också :(

Jag är överjävligt irriterad på vården! Eller närmare ett visst bestämt sjukhus. Igår åkte jag in med akuta magsmärtor, haft problem med detta 2,5 år, men eftersom jag varit utan morfin 10 dgr började smärtorna klaga. Trots dåliga levervärden, för hög sänka, kissade blod, feber, kunde knappt sitta upp osv så efter 7,5 timmes väntan skickades jag hem utan att någon gjort/gett mig ett skvatt?!

Idag har jag fått hjälp, värdena sämre och har troligtvis infektion bakom ett gammalt operationssår och ska göra ultraljud + att alla mediciner troligen gett mig magsår så måste göra gastroskopi. Denna månad väntar också operation pga cellförändringar samt dra ut en visdomstand och sy lite efter den.

Ursäkta den långa irritationen :p

Irriterad på.. jag vet inte vad, mig själv förmodligen.. Har precis haft halvtidsbedömning på praktikplatsen med chef och lärare. Mest positivt men likförbannat så hakar man (jag) upp sig på det lilla negativa de sa. Eller inte negativt men nått som jag måste bli bättre på..
Tur jag ska till hästen nu så jag får tänka på annat..

har blivit sjuk, tror det är "baksmälla" från flytten. Hoppas verkligen det i alla fall, det går körtelfeber i stallet och detär jag inte sådär jättesugen på att ha. Är så iriterande att varken orka rida, hänga tvätt eller baka. Vill tycka synd om mig själv med något gott men jag orkar ju inte baka :(

Irriterad på att jag plötsligt verkar oförmögen att läsa jobbannonser.
Nu har jag läst flera gånger att sjukhuset söker "överdoserad psykos rehablitering". Jo tjena liksom..

På allt och alla.
En kompis skrev på fb, jag svarade och frågade hur läget var. Fick som svar "men alltså vi behöver inte kallprata.
Det var bara det " ookej förlåt då.

Killen (eller vad fan han nu är/kommer bli) verkar göra allt för att hålla sig undan. Inte verkar han speciellt intresserad alla fall. :(

Dessutom har jag ont i ryggen, min regnjacka har gått sönder och jag kommer behöva den på praktiken.

Skulle cykla till affären, slut på luft i båda däcken. Har två pumpar, lyckades inte pumpa med nån av dem. Dessutom är det en smärre brottningsmatch varje gång man ska stänga garaget.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka