Just nu är jag irriterad på... Del 4

Är så sjukt irriterad på ett köp jag gjort online där försäljaren 1.) tagit över två veckor på sig att skicka paketet och 2.) skickat det till utlämningsställe flera mil och åtskilliga buss/tågbyten bort. :arghh:

Är om möjligt lika irriterad på mig själv som inte dubbelkollade vilket fraktsätt som skulle användas. Med tanke på paketets storlek och av gammal vana så tog jag för givet att det skulle dyka upp i postlådan. Suck!

:banghead: :banghead: :banghead:

Är irriterad för att jag somnade efter skolan och missar karaten. Igen. Enda plusset är att jag är/var så utmattad att jag inte skulle orkat/ tyckt det var ok

Att jag hade sjukt mycket räkningar samt att facket krånglar (ska betala dem mindre än vanligt pga sjukskrivning men får ej tag i dem på tfn eller svar via mail).

På att jag börjat bita på naglarna igen så fort jag är rastlös, frustrerad eller irriterad. Aaaaahhhhhhhh. Jag kämpade som en liten rosa gris för att sluta gnaga, sist jag lade mig till med ovanan, så fuuuuuuuck.

På att det börjar blossa upp nässelutslag runt ögon, hals, armar, rumpa och lår. Och jag har ingen jäkla aning om varför! :(
Sist jag hade nässelutslag var förra sommaren, då kom det dock ingenting i ansiktet men istället över hela resten av kroppen. Efter besök på vc så visade det sig att jag var kvalsterallergiker och fick recept på antihistamintabletter, läkaren visste dock inte ifall det var allergin som utlöst nässelfebern. Har inte haft någon dust med nässelutslag sedan dess heller, fören nu då..
Tog en tablett för över en timme sen men utslagen fortsätter krypa fram, argh!

På att jag måste ha högerarmen i mitella i 4 veckor (3 kvar). Sen 2-3 månader rehabilitering med sjukgymnast. Hela våren är alltså förstörd. Ingen ridning, kan knappt knyta skorna själv.:arghh:

Irriterad på att jag helt plötsligt från ingenstans fick asont i ryggen. Gah!
Stod och diskade så måste vara därifrån, men vad fasen då.

killen. Om man säger "jag är klar vid 2 så jag kommer då", och man ska ta sig en sträcka A - B som tar max 15 minuter, då är det väl inte orimligt att tycka att han borde vara här nu, 1 h senare?

... på mig själv för att jag satte mig ned i gräset, nu känns det som att det kryper runt på mig! :yuck:

På att jag kom på den geniala iden att göra kyckling till mat. Det tar ju evigheter och minsta knodden börjar bli trött. Hade ju varit smartare att gjort nåt som gick snabbare.

Jag är så irriterad på hästmänniskor! VARFÖR har dom alltid tusen åsikter om andras hästar? Varför inte bara sköta sin egna?

Min treåring ska gå på magert bete denna sommaren eftersom han blev så fet (!) Förra sommaren på normalt bete. Detta tyckte ju en då att det går ju inte för han är ju en växande unghäst. Men hallå, gräset gör ju bara så han växer på bredden :crazy:
Behöver jag säga att hennes häst skulle må bra över att gå ner några kilon själv? Men nej, det har jag inte sagt till henne för hon får sköta sin häst som hon själv vill. Så låt mig sköta min. Jag vet vad som är bäst för min häst, och det är inte att rulla fram i sommar.

Är irriterad på den stora spindeln som hindrar mig från att sitta vid datorn som jag tänkt.
Den är enorm och det känns fullständigt otänkbart att jag öhvt ska öppna dörren till det rummet, än mindre få bort aset.

På gårdagens jävla snedfylla som kom helt utan anledning, och dessutom jävligt olägligt. Kan inte minnas sist jag blev så äckelpackad.

Nåväl, det var kul så länge det varade...

Jag är typ irriterad på att det ALLTID dumpas en massa ansvar på mig. Visst det är roligt med ansvar, men ibland hade det varit skönt att någon annan tog sin del så jag också kunde få glida på en räkmacka.. :cautious:

Sen är jag inte så haj på att åka ca 60mil idag. Hela söndagen förstörd. Cheeeeck.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka