Just nu är jag irriterad på... Del 4

Irriterad på tandköttsinflammationen. Kom igen, jag gurglar med klorhexedin, försvinn nu!
Och så måste jag magiskt får råd med ny dator, för den här är verkligen på sista versen...

På familjens jääääävla reaktion på vart lägenheten jag ska titta på ligger. Är det deras eller mitt problem? Bussen stannar dessutom 300m ifrån lägenheten var 45te minut. 40 min körtid ifrån dom till mig. Men tydligen är det "för långt".
Det är bud på att bosätta mig i Haparanda, då är det ca 30h restid! :D

SLUTA GNÄLL FÖR FAN. GAH! :banghead:

Åh sådant är så jobbigt.
Du har ju din fulla rätt att flytta var du vill

Irriterar mig på att hästen jag drömt om i fleeera år (nåja rasen snarare) finns till salu nu.
Jättefin, låter jättetrevligt och det finns EN i hela Sverige. Vad är oddsen att få tag i en sådan häst sedan liksom? Och inte behöva importera då
Gaaah varför just nu?

Idag skulle jag ha en riktig lat, skön dag inomhus förutom att jag skulle lämna igen en bok på universitetsbiblioteket. Jag var så omotiverad att jag gjorde allt möjligt här hemma bara för att slippa gå. Till slut, med en tung suck snörde jag på mig skorna och gick mot mördarbacken och universitetet med solen i ryggen. Svetten porlade och sökte sig .. Ja, nedåt. :D

Väl framme så är allt släckt och igenbommat och det enda som finns är en lapp om att biblioteket stänger 14 idag. Jag tittar förvånat på klockan, hur långsam har jag varit?
Den är 13:45. Ridå.
Bastards.:rage:
Det är jag irriterad på just nu.

Irriterad på att mamma skulle krama mig och greja (jag hatar kramar) häromdagen. När hon var dyngförkyld.

Mvh kan inte längre svälja pga halsont och ser framför mig hur basiluskerna invaderar min kropp som värsta zombieapokalypsen.

@LindgrenV: Krya :love:

Själv är jag förbannad för att jag fick komplettering på en tenta igen.

Den här gången är det nog jag som slarvat tyvärr, men det är jäkligt surt att alla andra får höga betyg och jag fan aldrig lyckas :arghh::down::cry:

Irriterad på att jag inte kunde låna bil idag så jag kunde göra allt jag tänkt. Är i stället superrastlös pga detta ;)

På mig själv för att jag är så jävla feg och pessimistisk.
För att jag inte längre tror att jag kan eller vågar fortsätta med honom jag träffat, som jag tycker så mycket om och som jag vill ha, och som jag tror och hoppas vill ha mig med. Alldeles för många katastrofscenarion som går händelserna i förväg och väller in i hjärnan, så nu har jag redan radat upp 150 klara skäl till varför det ändå inte kommer funka och bestämt mig för att det är lika bra att lägga ner omedelbart.

Suck. Fan. Fitta. Osv.

Ska ägna hela jävla natten åt att lyssna på asdeppig självömkande musik och böla. Saknas bara en randig tröja, kajal och en piercing eller två, så är emo_gurl_97 komplett!

Att jag tappade min telefon i backen så skärmen sprack. Och ingen ensam, fin spricka utan fullkomligt glaskross i ena hörnet (över kameran och sånna prylar). Jävla röv.

Just nu är jag lite irriterad på att jag inte kunde lämna in bilen på service förrän på onsdag nästa vecka. Då blir det dessutom extra krångligt eftersom jag jobbar 7.45-19 och har dottern hemma. Den här veckan jobbar jag natt och dottern är hos sin pappa så det hade passat extremt mycket bättre :mad:

@Riley när jag känner att jag vill men inte vågar så räknar jag till 10 och sen bara gör jag det. Det låter jättetöntigt men funkar sjukt bra, för bryter man reglen när man kommit till tio är man dödens.

Just nu är jag jävligt irriterad på mina smärtor, det hindrar mig från att göra de mest simpla och vardagliga i mitt liv. :mad:

@nexxa Ja, den senaste tiden har jag kört något liknande när det kommit till sådana där saker där man måste fatta ett beslut pang direkt NU. Slutat fundera och sedan bara gått in och gjort så gott jag kunnat typ. Det har förvånansvärt nog fungerat bra på såna "fasta" grejer, däremot blir det en annan situation när det rör något så här, hm, utdraget och relativt som en relation.

Men... jag har åtminstone bestämt mig för att våga åka på ett evenemang i helgen och träffa honom istället för att dra mig ur och skita i allt. Alltid något, hoppas jag.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka