Just nu är jag irriterad på... Del 4

@MadicDomino Kram! Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Men vill DU vara med snubben? Är du knuten till L-a eller kan du kanske kolla efter lägenheter någon annanstans? Tänker att det kanske är skönt med en nystart när allt i livet kör ihop sig sådär.

Kraaaaam! Kram, kram, kram!

(och för att kommentera din situation tycker jag att det låter som att du behöver komma bort lite - från både sambo och allt annat. Sambon låter som en idiot som du inte bör ta tillbaka, men jag vet ju ingenting om er historia mer än det du skrev nu. Om du kan komma bort och får chans att flytta nån annanstans hade jag gjort det om jag vore du - i alla fall av det jag läser i ditt inlägg att döma.)

@Forrestgirl
Tack! :love:

@McFlurry + @Mineur
Seriöst, jag vet inte längre. Jag är liksom tom. Och sjukt mentalt instabil (började storböla här om dagen när en kollega berömde mig. Friskt beteende..).
Vi har ändå hållit ihop i nästan 4år. Han var/är liksom mitt allt. Han har dock hållt på med skit under hela vårt förhållande. Droppen blev liksom när han lovat med heder och samvete att han inte skulle sexchatta med andra tjejer mer. Så loggar jag in på hans feja (man blir en överanalyserade, svartsjuk och snokande jävel av sånt här) och han hade pratat "snusk" med en tjej som han tyckte jag skulle umgås med.... (Sedan dess har jag varit hemma hos mamma...)
Jag är inte knuten till l-a. Flyttade dit "för hans skull". Jag vill bo i södra Skåne (flurran! Du vet ju var!) för att vara nära familjen. Men mina vänner finna i norra Skåne. :down:
Jag kan typ bo vart jag vill, mitt jobb "ger mig jobb" utifrån där jag bor.

Just nu tillåter min ekonomi inte att flytta. Kanske om 1-2månader. Måste bara överleva tills dess med.:cry:
Saken blev ju inte direkt lättare när kompisen hängde en gul ros på min dörr.. Gah.

Förhoppningsvis ska jag jobba i ett annat län hela maj. Hoppas!

Kärlek på er! :love:

@MadicDomino Ja det är nu du borde ta tag i att flytta dit du vill ju! Hoppas du får jobba i ett annat län hela maj och sen kan du flytta iaf från den lägenheten sen efter det. Snubben må ha varit ditt allt men du är fan värd bättre än någon idiot som sexchattar med andra tjejer, ursäkta min franska! Även om du inte borde hoppa in i ett förhållande med den nya kompisen (som jag inte tror att du tänker alls men du fattar) så har du ju iaf ett bevis rakt framför ögonen att det finns BRA killar där ute som är SÅ värda att vänta på. Att hålla i sig i någon som är otrogen osv är inte värt det. Livet är för kort, klyschigt nog. Jag tror du behöver bort från all negativitet i ditt liv med tanke på ditt mående - och nu har du fått en stor kick i arslet att göra det! :D Heja!

Vill du snacka mer privat finns jag ett PM (eller vad det heter nu när Buke är uppdaterat) bort, även om jag strax ska sova just ikväll, men jag svarar så fort jag ser det isf! Kram

Är jävligt irriterad på alla som tror att cp-skadade är fullständiga idioter.

Är irriterad som fan för att mitt ben inte kan vara normalt.

Jag är irriterad på exakt samma saker! :eek:

Plus på att jag måste börja om från början/grundnivå med sjukgymnastiken p.g.a. inte gjort övningarna så ofta som jag borde och därmed tappat mer än hälften av min styrka :banghead::down:

@MadicDomino: *massa stödkramar*

Just nu är jag irriterad på min hjärna. Att man aldrig kan bli "frisk" och lite normal när det kommer till mat. 6 dagar i veckan väger jag ALLT och räknar kalorier som om matte var mitt favoritämne, under tiden är jag hungrig 24/7 och deppig över att jag inte får äta, en dag i veckan har jag en fuskdag, då nöjer jag inte mig med mat på donken t ex eller en godis påse. NEJ DÅ, då äter jag tills jag bokstavligt talat sprängs, för då är min tanke att jag ska försöka hinna äta allt jag är sugen på, vilket resulterar i choklad, godis, chips, hamburgare, chillichees, gyros, rostade mackor, lakrits, ost (ja bara ost) och glass allt på typ 16 timmar, varav jag jobbade 6.5 av dem. Alltså åt jag mer eller mindre konstant i 10 timmar. :banghead: Nu är det dagen efter min fuskdag och efter allt det sockret så har jag typ abstinens efter merO_o

Varför kan jag inte bara vara glad med en lite kurvig och helt normal kvinnokropp! Jag har ändå lyxen att jag kan äta typ allt jag vill och rätt onyttigt och ändå aldrig gå över 68 kr (är 180-181 cm så det är ju en helt normal vikt)

Nej men nu MÅSTE jag ut och gå en timme för att bli av med frukosten, jippeeeei:mad:

Allihopa! Tack! Ni är fantastiska! :love:

Jag kämpar för min överlevnad här! Eller iallafall försöker, trots jag är ett vrak.
Förhoppningsvis är prövningen över snart (har hoppats på det i snart över 1år)..
Har gått till en psykolog ett par gånger nu, hen är väl mer eller mindre imponerad att jag fortfarande jobbar. Som läget ser ut just nu, så kommer jag fortsätta gå till hen i ett par år...

Chefen ville sjukskriva mig för 3 veckor sedan, (ser ut som ett vrak) men jag vägrar.. Ligga hemma gör bara saken värre. Närmsta kollegorna är informerade om läget och dom tar så väl hand om mig. :love:
Jag mår så mycket bättre nu än vad jag gjorde för 3 veckor sedan. Kom på mig själv att jag hade ett äkta leende på läpparna häromdagen, minns inte när jag hade det senast.

Kompisen är informerad om läget. Jag tänker inte hoppa in i ett förhållande just nu. Kan jag inte ta hand om mig själv, så kan jag inte ta hand om ett förhållande. Jag vill inte ha fysisk "närkontakt" av en man just nu, då det kommer starta den svartsjuka, nervösa och överanalyserade jäveln i mig.
Men han får gärna vara en stödpelare när skitet rasar.

Jag ska fixa detta, på ett eller annat sätt. Det kommer bara ta en jävla lång tid och jag måste orka stå genom stormen.

Stor kram till dig Madic!
Har läst dina inlägg om sambon tidigare, du är värd så otroligt mycket bättre. Får du chans att flytta så ta den, det är inte värt att stanna hos någon som beter sig som han har gjort.

Hoppas allt löser sig!
Och, Rejkjavik, testa att träna "hårt" 6 dagar i veckan och sista dagen "normalt", känner mig som gelé. JAG HATAR DIG SKADA! Har redan gjort tre operationer för det förbannade benets skull och jag går i sjuan!:banghead: :banghead: :banghead: Fast det kunde vara värre, slipper skena numera men mitt knä går inåt... Gaaaah
Seriöst det växer inåt,helt sjukt

Allihop! Tack! :love:

Just nu är jag irriterad på mina jävla bildörrar.. Hittade en steg-för-steg-guide på hur man lagar detta "simpla" fel. Ser skit simpelt ut! Joo eller hur.. :banghead:
Fördelar med att jag måste öppna framdörrarna genom att krypa genom baksätet? Jo, stöldrisken sjunker ju iallafall drastiskt. :D

Vad är jag inte irriterad på?
1. RiskCalc. Världens sämsta program.
2. LNU, som bygger en hel kurs runt just Riskcalc.
3. Att programhelvetet låser sig halvvägs igenom en lång ekvation med typ femhundratrettitvå olika parametrar, precis när jag tänkte "nu sparar jag, innan det hänger sig". Nej men tack så mycket, då börjar vi om då.
4. Datorer över lag. Jag vill inte mer nu. Kan jag inte bara få strunta i allt?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka