Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Om du provade de receptfria salvorna mot svamp är de inte snälla alls. De kan tom leda till mer problem. Bättre att prova en kur med snälla medel.

Det gjorde jag, men får prova ett bättre medel helt enkelt.
Men då lär jag gå och få det utskrivet?

Kl

Just nu är jag irriterad på min stallägare. Hon är bra i vanliga fall men just nu är hon bara korkad. Hatar människor som inte kan lyssna på en och tror att dom vet bäst hela tiden. Varför är det så svårt att lyssna på någon och inse att dom inte alltid har rätt?!

KL

är irriterad på att så många i bekantskapskretsen blir utslängda ur sina stall ganska abrupt, hamnar i stallet jag står i och jag får extrajobb. Både med hästskötsel och flytta undan mina grejer, som inte alls är många. Behöver ungefär 1 kvm golvyta och en krok. Mina grejer flyttas till förmån för deras. Får mycket osmidigare vardag och otryggheten i att jag inte vet vad som händer i stallet, med mina grejer och min häst. Och det blirför mycket för mig, samtidigt kan jag inte gärna säga ifrån heller.

sen är jag irriterad över att det är så stor grej för mig. Har typ gråtit snudd på hela tiden sedan de flyttade in och vill flytta hästen till någonstans jag orkar vara.

Senast ändrad:
Är irriterad på mig själv! Har sökt ett jobb som jag fram tills för ett par dagar sedan jättegärna ville ha. Nu vet jag inte längre. Chefen velar om vem hon ska anställa, alla kollegor rekommenderar mig (jag är timvikarie där) :crazy: Men jag vet verkligen inte om jag vill längre. Jag har testat att arbeta måndag-fredag, kontorstider och det är SÅ tråkigt och alla djur blir lidande. Samtidigt är det en fot in i kommunen och ett bra jobb. Helst vill jag inte jobba alls om jag ska vara ärlig...

KL
Irriterad på att jag nyss var och handlade och kom hem med massa annat än det jag skulle ha.
Suck! Funkar verkligen inte och handla när det är mycket folk

KL
Irriterad på att jag nyss var och handlade och kom hem med massa annat än det jag skulle ha.
Suck! Funkar verkligen inte och handla när det är mycket folk

Jag gör alltid så, är så dålig på att hålla mig till listan... Brukar sluta med en massa extra pga jag kommer på massa mat jag ska exprimentera ihop. Det händer att fullföljer det typ 1 av 10 gånger. Oftast ligger de tokiga sakerna i kylen och blir dåliga istället. Mycket smart tänkt, Stalone :up:

Påskkärringar.
Försökte sova en stund eftersom jag ska jobba första natten på evigheter, hade precis somnat efter att ha vänt och vridit mig i över en timme. Då knackar ungarna på fönstret i dörren med full kraft. Fick en mindre hjärtattack, och omöjligt att somna igen. Det kommer bli ett lååångt arbetspass.

VAR ÄR MIN JÄVLA MAT?! Beställde den typ fem i halv och den har fortfarande inte kommit. VILL HA MIN SUSHI NU.

AHMEDURÅ SOM LEVER LYXLIV OCH HAR RÅD ATT BESTÄLLA SÅNT!
Hummer och sushi och champagne, champagne for everyone!! (<- mitt liv)

Läste "halv fem" först och tänkte att du var en oerhört tålmodig person som väntat så länge :p
Haha nähädu, många fina sidor har jag men tålmodig är inte en av dem :D

Apropå det så ringer jag snart och skäller ut dem. På mycket bruten spanska.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka